Industry Wire

Geplaatst door Lubbers De Jong

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Amsterdam, 25 februari 2020 – Rubix, expert in het (her)inrichten van toekomstbestendige IT-omgevingen neemt het Amsterdamse TECH-pr en marketingbureau Lubbers De Jong in de arm om de naams- en propositiebekendheid te vergroten. Onderdeel van de samenwerking is de ontwikkeling van geïntegreerde campagnes, gericht op de IT-professionals van grote organisaties met een innovatiebehoefte. De best practices op het gebied van migratie en integratie, van zowel datastromen als systemen, zullen in deze campagnes centraal staan. 

Sinds de oprichting in 2009 helpt Rubix grote organisaties aan alle technische voorwaarden voldoen die het gebruik van moderne toepassingen en technologie mogelijk maken. Daarvoor hebben de IT-specialisten uit ‘s-Hertogenbosch in de afgelopen jaren een aantal beproefde methodieken ontwikkeld. Deze kennis en inzichten zijn echter ook uiterst bruikbaar voor IT-professionals buiten het huidige, indrukwekkende klantenbestand. Om die doelgroep te bereiken werkt Rubix samen met Amsterdamse TECH PR- en marketingbureau Lubbers De Jong, voor ondersteuning met strategische PR en marketing-inspanningen.

Fabian Janssen, commercieel directeur van Rubix: “Integratie is de sleutel tot innovatie. Dat is één van onze kernopvattingen, en die benadering wordt op communicatie-gebied gedeeld door Lubbers De Jong. Om onze visie en methodiek bij een groeiende doelgroep onder de aandacht te brengen kiezen we voor een geïntegreerde aanpak van strategische PR- en marketinginspanningen, bij een bureau met een stevige staat van dienst in de tech-sector.

Peter Keijzer, algemeen directeur van Lubbers De Jong: “Nieuwe producten en diensten op basis van robots, slimme apparaten en kunstmatige intelligentie lijken inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Maar zulke innovaties aan de voorkant leunen vaak op nog veel grotere aan de achterkant. Er zijn op dit moment bijvoorbeeld ontwikkelingen gaande op het gebied van geautomatiseerde systeemintegratie en migratie die gaan zorgen voor een enorme impact. Rubix weet binnen dit domein van de hoed en de rand. We zijn vereerd dat we deze digitale enabler met strategische PR- en marketingactiviteiten mogen ondersteunen.”

Over Rubix  

Organisaties kunnen beschikken over steeds meer innovatieve toepassingen op basis van steeds meer data. Rubix helpt organisaties bij het aanleggen van een IT-landschap dat aan alle voorwaarden voldoet om deze innovaties ook daadwerkelijk te implementeren. De IT-dienstverlener uit ‘s-Hertogenbosch is gespecialiseerd in migratie en integratie, van zowel datastromen als systemen. Het team van 80 experts levert digitale synergie op het gebied van architectuur en infrastructuur, ontwerp, implementatie en beheer. Sinds de oprichting in 2009 hebben ze onder andere PostNL, ProRail, Rabobank, Enexis en Schiphol helpen moderniseren. Rubix is ISAE 3402-type II en ISO 27001 gecertificeerd, dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer benoemd tot FD Gazelle, en staat sinds twee jaar in de top 250 Groeibedrijven.

Over Lubbers De Jong TECH PR 

Lubbers De Jong TECH PR is een internationaal pr- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Al meer dan 30 jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Bynder, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. De winnaar van een Dutch PR Award maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.

 

###

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht