Geplaatst door SAN

Inspiratiesessie zeer waardevol

Op de zeer drukbezochte en informele bijeenkomst dinsdagmiddag 12 november 2019  in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor DPG Media gaven de winnaars van de ABC Accenten en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2018 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden.

Vier succesformules

Staatsloterij – Adverteerder van het Jaar, Joe Public Take-Away Advertising – Bureau van het Jaar, BOB winnaar van het Consistent Accent en de winnaar van het SAN New Kids on the Block Accent 5PM hielden openhartige presentaties en ook de vragen werden helder beantwoord. Bijzonder om te constateren dat men – bij dit soort SAN bijeenkomsten – zo open en zoveel kennis met elkaar durft te delen en daarmee veel inspiratie oplevert!

SAN maakt je deelgenoot

Via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten onze digitale database het SANARCHIEF delen we onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Zo delen we in elkaars succes.

SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland

Alles over de SAN, nieuws, agenda, jury, het inzenden van cases om gejureerd te worden, het reserveren van pagina’s voor het nieuwe SAN Jaarboek 2019 en natuurlijk het SANARCHIEF met 4.138 cases van de afgelopen 14 jaar is samengebracht op www.sanaccent.nl

Winnen begint met inzenden

Jouw werk uit 2019 is het waard om gejureerd en gezien te worden in het SAN Jaarboek 2019! Bel Bureau RSM 020-770 84 81 of mail Reinhart Reynders: reinhart@rsminfo.nl