Geplaatst door Kittyhawk

Internetbureau Kittyhawk is de eerste ‘IQNOMY CERTIFIED PARTNER’

Als kersverse IQNOMY Certified Partner heeft Kittyhawk directe toegang tot specifieke kennis en ondersteuning van IQNOMY. Dit zorgt ervoor dat Kittyhawk haar klanten op een snelle en betrouwbare wijze kan bijstaan tijdens de implementatie van de Liquid Internet technologie van IQNOMY.

Kittyhawk en IQNOMY: een ijzersterke combinatie

Remco van Buren, directeur van Kittyhawk, is zeer verheugd met het partnerschap met IQNOMY. Het Certified Partnership stelt het bedrijf in staat om haar klanten met een brede en toekomstgerichte portfolio aan expertise te kunnen adviseren.

Rob Boeyink, CEO van IQNOMY, is trots op het feit dat Kittyhawk de eerste Certified Partner is geworden. Kittyhawk is namelijk vanaf het begin zijdelings betrokken geweest bij de ontwikkeling van IQNOMY. Het vertrouwen dat hieruit is voortgevloeid, in combinatie met de aansluitende visie van Kittyhawk, maakt deze samenwerking in de ogen van Rob Boeyink ijzersterk.

Iqnomy is een Software as a Service (SaaS) platform dat bedrijven en organisaties ‘in staat stelt iedere anonieme individuele bezoeker van een website direct en persoonlijk te benaderen’. De inhoud van een website past zich door middel van realtime multidimensional profiling, automatisch aan de kenmerken en eigenschappen van elke individuele bezoeker aan. Ook kunnen website-eigenaren 1-op-1 communiceren met hun bezoekers