Intertoys Sinterklaascampagne 2025 staat in het teken van grote speelgoedavonturen
		
		Speelgoedketen Intertoys lanceert de Sinterklaascampagne 2025, die volledig in het teken staat van de meerjarige samenwerking met De Grote Sinterklaasfilm. De campagne draait om de vele speelgoedavonturen die de bekende Pieten uit de film beleven bij een bezoek aan de Intertoys Toy Testers, die een centrale rol spelen binnen de contentstrategie van het merk.
Als onderdeel van de crossmediale campagne is de nieuwste Sinterklaascommercial gelanceerd. Hierin zien we het meisje Sofia, die tijdens een bezoek aan de winkel door Chico Choco wordt aangemoedigd om op een speelgoedavontuur te gaan als nieuwste Toy Tester. Wanneer Sofia vanuit de winkel op magische wijze terechtkomt in het Intertoys Go Play Clubhuis, beleeft ze samen met de Toy Testers en Pieten Chico Choco, Kim Kado en Marco Marsepein de leukste avonturen tijdens het unboxen van nieuwe speelgoedproducten en het spelen van verschillende challenges.
De commercial eindigt met een oproep van Chico aan de kijkers om zelf het avontuur aan te gaan via PLAY.intertoys.nl.
Bekijk de nieuwste commercial hier: https://youtu.be/a_7fJNgDRtU
De commercial en social media campagne is ontwikkeld in samenwerking met social media agency Modern Citizens en door digital activatie agency Engaged. De campagne is zichtbaar in de bioscoop, op tv, social media, online video platformen, streamingdiensten, op PLAY.intertoys.nl en in alle 200 Intertoys winkels.
Medio november volgt daarnaast een landelijke (digital) out-of-home campagne en een speciale campagne op 100%NL.
PLAY.intertoys.nl: waar spelen begint
De campagne kent een brede, content gedreven aanpak. Voor kinderen gaat het verhaal van De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes verder op PLAY.intertoys.nl en in het Intertoys Speelboek. Hier ontdekken kinderen onder meer de verlanglijstjes van de bekende Pieten, bekijken ze Pieten Unboxing- en Pieten Challenge-video’s, en spelen ze de speciaal ontwikkelde Piet in Opleiding AR-game.
In deze game helpen kinderen Kim Kado en Chico Choco om een incompleet verlanglijstje weer compleet te maken. Na afloop verdienen ze een Piet in Opleiding-diploma, dat aansluit bij de verhaallijn uit de film van dit jaar.
Daarnaast maken kinderen net als ieder jaar, iedere week kans om alle cadeautjes van het verlanglijstje te winnen.
“Ik ben ontzettend trots op de manier waarop we samen met onze partners en het team van Messercola erin geslaagd zijn om de verhaallijn en karakters uit De Grote Sinterklaasfilm volledig onderdeel te maken van ons Intertoys PLAY-ecosysteem. De brede scope en hoge mate van engagement en interactie tillen de magie van Sinterklaas voor zowel de jongste fans als hun ouders naar een hoger niveau op alle kanalen, van winkelvloer tot online en verder. En dat alles in wat pas het eerste jaar is van deze meerjarige samenwerking.” vertelt Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys
In de komende weken is Intertoys ook zichtbaar als partner van het speciale intochtevent van De Grote Sinterklaasfilm in Purmerend. Daarnaast zijn de bekende Pieten te ontmoeten tijdens meet & greets in verschillende Intertoys winkels, en is er een Intertoys pop-up store aanwezig bij de theatershows van De Grote Sinterklaasfilm waar, door Intertoys ontwikkelde, film merchandise verkrijgbaar is.
Interactieve contentserie met Quinn en Aaron: Vraag het Sinterklaas
Naast het kijken van content en het spelen van games kunnen kinderen ook meedoen aan de interactieve serie ‘Vraag het Sinterklaas’. Hierin roepen Intertoys ambassadeurs Quinn en Aaron, bekend als YouTube Tweeling, kinderen op om hun meest prangende vraag aan Sinterklaas in te sturen via PLAY. In hun rol als verslaggevers van het ‘Twinterklaasjournaal’ [uit De Grote Sinterklaasfilm] stellen zij deze vragen aan Sinterklaas zelf. Tot en met 5 december kunnen kinderen wekelijks ontdekken of hun ingestuurde vraag aan bod is gekomen en of het Aaron eindelijk lukt zijn eigen belangrijke vraag aan Sinterklaas te stellen.
2025_VraagHetSinterklaas_1.pngDGSF_KEY1.png
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.