Geplaatst door ECP-EPN

IPv6 Awards 2009

De Nederlandse Task Force IPv6 heeft deze Awards in het leven geroepen om aandacht te vestigen op de voorlopers op het gebied van IPv6-implementaties. IPv6 gaat op korte termijn IPv4 vervangen met alle gevolgen van dien. Het is dan ook belangrijk dat Nederlandse bedrijven, overheden, internet service providers, universiteiten en ook particulieren gaan beseffen dat de overstap noodzakelijk is en dat zij tijdig maatregelen kunnen en moeten nemen om deze overstap mogelijk te maken.

De voorlopers op dit gebied dienen als voorbeeldfunctie en als aanjagers.
De Task Force IPv6 wil deze voorlopers belonen en reikt daarom dit jaar voor de eerste keer de IPv6 Awards uit voor de beste operationele implementaties.

Er zijn zes categorieën gedefinieerd waarin prijzen worden uitgeloofd: Overheid & Not-for-profit, Onderwijs, Bedrijfsleven, Internet Service Providers, Publicatie en Particulieren.

Alle aanmeldingen worden beoordeeld door een deskundige jury welke later op de site bekend zal worden gemaakt.