Industry Wire

Geplaatst door Ivanti

Ivanti is voor het derde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot leider in het 2022 Gartner Magic Quadrant voor IT Service Management Platforms

Ivanti is voor het derde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot leider in het 2022 Gartner Magic Quadrant voor IT Service Management Platforms
Ivanti erkend voor volledigheid van visie en vermogen tot uitvoering in IT Service Management Tools

Den Bosch, 29 november 2022 — Ivanti, leverancier van het Ivanti Neurons automatiseringsplatform dat IT-middelen van cloud tot edge ontdekt, beheert, beveiligt en onderhoudt, is voor het derde achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Leader in het 2022 Gartner Magic Quadrant voor IT Service Management. De evaluatie is gebaseerd op specifieke criteria waarbij de volledigheid van de visie en het executievermogen van het bedrijf zijn geanalyseerd.

“We beschouwen onze positionering als Leader door Gartner voor het derde jaar op rij als een bevestiging van ons vermogen om service management oplossingen van wereldklasse te leveren aan onze klanten,” zegt Dr. Srinivas Mukkamala, Ivanti Chief Product Officer. “In de toekomst zullen we blijven innoveren en ons richten op proactieve oplossingen door middel van automatisering door een probleem te vinden en op te lossen voordat iemand zelfs maar weet dat er een probleem is. Deze vorm van automatisering verhoogt de efficiëntie voor IT-personeel, wat helpt om de geweldige digitale werknemerservaringen te bieden die nodig zijn voor organisaties om te gedijen in de Everywhere Workplace.”

Ivanti Neurons voor ITSM is een van de meest flexibele en complete cloud-geoptimaliseerde ITSM-oplossingen. Klanten kunnen hiermee workflows automatiseren en dure handmatige processen elimineren terwijl ze hun bedrijf efficiënter, compliant en veiliger maken. Ivanti Neurons voor ITSM kan gemakkelijk worden geschaald en aangepast om aan specifieke zakelijke behoeften te voldoen, of het nu gaat om een IT helpdesk/support ticket-oplossing, geavanceerde ITIL service management processen, of line of business workflows zoals HR en Facilities.

Gartner Magic Quadrant rapporten zijn het resultaat van grondig op feiten gebaseerd onderzoek in specifieke markten naar de onderlinge verschillen tussen leveranciers in groeimarkten. Leveranciers worden ingedeeld in vier kwadranten: Leaders, Challengers, Visionaries en Niche Players. Het onderzoek biedt de mogelijkheid om het maximale uit de marktanalyse te halen, afgestemd op de unieke bedrijfs- en technologiebehoeften van een organisatie.

Gartner Disclaimer
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst afgebeeld in onze onderzoekspublicaties, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers met de hoogste waardering of andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel af. GARTNER en MAGIC QUADRANT zijn geregistreerde handelsmerken en dienstmerken van Gartner, Inc. en/of haar filialen in de VS en internationaal en worden hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.

Gartner, Magic Quadrant for IT Service Management Platforms, 31 oktober 2022, Rich Doheny | Chris Matchett | Siddharth Shetty et. Al.

###

Over Ivanti
Ivanti maakt de Everywhere Workplace mogelijk. In de Everywhere Workplace gebruiken werknemers ontelbare apparaten om toegang te krijgen tot IT-applicaties en gegevens over verschillende netwerken om productief te blijven terwijl ze overal vandaan werken. Het Ivanti Neurons automatiseringsplatform verbindt de toonaangevende unified endpoint management, zero-trust security, en enterprise service management oplossingen van het bedrijf, en biedt zo een uniform IT-platform dat apparaten in staat stelt zichzelf te herstellen en te beveiligen en gebruikers in staat stelt tot zelfbediening. Meer dan 40.000 klanten, waaronder 96 uit de Fortune 100, hebben Ivanti gekozen voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van hun IT-assets van cloud tot edge, en het leveren van uitstekende eindgebruikerservaringen voor medewerkers, waar en hoe ze ook werken. Voor meer informatie, bezoek www.ivanti.nl en volg @GoIvanti.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht