Geplaatst door Ivanti

Ivanti en Huawei gaan samenwerken om aan de toenemende beveiligings- en servicevraag van multinationale klanten tegemoet te komen

‘s-Hertogenbosch, 16 augustus 2018Ivanti, het bedrijf dat IT samenbrengt voor beter beheer en betere beveiliging van de digitale werkplek, en Huawei, een toonaangevend informatie- en communicatiebedrijf, hebben een ‘memorandum van overeenstemming’ ondertekend voor een partnerschap dat een antwoord moet bieden op de toenemende veiligheids- en servicevereisten van multinationale klanten. Deze overeenkomst is een belangrijke mijlpaal voor Ivanti, waarmee Huawei een belangrijke partner wordt voor grootschalige, transnationale integratieprojecten ter ondersteuning van wereldwijde IT-bedrijven en hun doelstellingen op het gebied van digitale transformatie.

Dankzij het partnerschap kan Huawei Ivanti® Unified Endpoint Manager en Endpoint Security voor Endpoint Manager gebruiken om het beheer en de controle van het Huawei CloudCampus-toegangscontrolesysteem, dat een fijnmazig beheerbeleid voor gebruikersgroepen biedt, te verbeteren. Door gebruik te maken van Ivanti Unified Endpoint Management (UEM) en de Ivanti beveiligingsproducten, werken Ivanti en Huawei samen aan een naadloze gebruikerservaring door technologische integratie en implementatie.

Het partnerschap stelt Ivanti ook in staat om via Huawei Enterprise Service brede, efficiënte diensten te leveren aan multinationale ondernemingen, bij het uitvoeren van hun strategieën voor digitale transformatie.

“Net als Ivanti heeft Huawei een wereldwijde visie om de digitale transformatiedoelen van multinationale klanten te versterken met ongekende beveiliging en efficiëntie,” stelt Steve Daly, CEO en bestuursvoorzitter van Ivanti. “We zijn vereerd om met Huawei samen te kunnen werken in deze win-winovereenkomst, die zal resulteren in een verbeterde beveiliging en beschikbaarheid van diensten voor onze wederzijdse klanten.”

“Ivanti en Huawei zien het potentieel van samengevoegd eindpuntbeheer met geïntegreerde eindpuntbeveiliging op de markt,” zegt Lianhe Wu, vicepresident Switch & Enterprise Gateway Line bij Huawei. “Als influencers in hun respectievelijke technische expertises zullen ze de technologische groei van deze oplossingen bevorderen en meer geavanceerde, volwassen en gediversifieerde oplossingen gaan bieden aan meer klanten van Huawei, terwijl ze tegelijkertijd een groter marktaandeel ontwikkelen.”

Huawei Enterprise Service wil een open, flexibel en veilig partnerecosysteem bouwen door geavanceerde ICT-hardware- en software-infrastructuren aan te bieden om klanten te helpen, uitdagingen het hoofd te bieden, hun bedrijf te laten groeien en digitale transformatie te realiseren. Tot nu toe hebben 211 van de Fortune Global 500-bedrijven en 48 van de top-100 ondernemingen Huawei gekozen als partner voor de digitale transformatie.

Als UEM-marktleider en -innovator stimuleert Ivanti de vooruitgang op UEM-gebied en promoot het verschillende technische indicatoren voor het terminale beveiligingsdomein. Hierdoor kunnen bedrijven die met hun digitale transformatie bezig zijn hun eindpunten beveiligen en tegelijkertijd de IT- en gebruikersproductiviteit en de algehele gebruikerservaring verbeteren. Ivanti’s uniforme IT-strategie bouwt voort op de eigen UEM-technologie met oplossingen voor IT-servicebeheer, IT-activabeheer, identiteitsbeheer en eindpuntbeveiliging.

Ivanti Endpoint Manager en Endpoint Security voor Endpoint Manager leveren OS- en applicatie-patching, applicatiebeheer, apparaatbeheer en meer, voor de detectie en preventie van moderne cyberbedreigingen. Ze bieden ook geautomatiseerde isolatie en herstel van ransomware of bedreigingen die onverhoopt niet tegengehouden kunnen worden. Kijk voor meer informatie op: https://www.ivanti.com/solutions/unified-endpoint-management en https://www.ivanti.com/solutions/security.

Deze geïntegreerde IT-oplossingen van Ivanti zullen samen met de diensten en middelen van Huawei de snelle transformatie van IT mogelijk maken en tegelijkertijd de afstemming tussen IT en de organisatie optimaliseren.

Ivanti: The Power of Unified IT
Ivanti brengt IT en Security samen, voor het beter beheren en beveiligen van de digitale werkplek. Van pc’s tot mobiele apparatuur, virtuele machines en datacentra, Ivanti inventariseert IT-assets on-premises en in de cloud, verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door inzicht te bieden in de IT-omgeving en deze te automatiseren. Het uitgebreide portfolio van Ivanti omvat oplossingen voor IT Security, IT Service Management (ITSM), IT Asset Management (ITAM), Unified Endpoint Management (UEM) en Data & Analytics. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.com en volg ons op @IvantiBenelux .

Over Huawei
Huawei is een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van informatie- en communicatietechnologie (ICT). Ons doel is om het leven te verrijken en de efficiëntie te verbeteren door een beter verbonden wereld en te handelen als een verantwoordelijke onderneming, een innovatieve aanjager van de informatiemaatschappij en een collaboratieve leverancier aan de industrie. Gedreven door klantgerichte innovatie en open partnerschappen, heeft Huawei een end-to-end portfolio met ICT-oplossingen ontwikkeld, dat klanten concurrentievoordelen biedt op het gebied van telecom- en bedrijfsnetwerken, apparaten en cloud computing. De 180.000 werknemers van Huawei wereldwijd streven naar maximale waarde voor telecomoperators, ondernemingen en consumenten. Onze innovatieve ICT-oplossingen, producten en diensten worden gebruikt in meer dan 170 landen en regio’s en bedienen meer dan een derde van de wereldbevolking. Huawei werd opgericht in 1987 en is een privébedrijf dat volledig eigendom is van zijn werknemers.

Kijk voor meer informatie op www.huawei.com of volg ons op: