Industry Wire

Geplaatst door Jabra

Jabra verwelkomt Sandrine Desbarbieux-Lloyd als SVP van Jabra Global Marketing

Amsterdam, 4 april 2025 – Jabra, wereldwijd marktleider in hybride werkoplossingen op het gebied van video en audio, stelt Sandrine Desbarbieux-Lloyd per 7 april 2025 aan als Senior Vice President of Global Marketing. In haar nieuwe rol geeft Sandrine leiding aan marketinginitiatieven voor Jabra’s toonaangevende headsets en speakerphones, software-oplossingen en unieke AI-gedreven videoconferentieoplossingen. Met haar aanstelling versterkt Jabra zijn positie als toonaangevende speler in professionele oplossingen voor het moderne werkleven.

Desbarbieux-Lloyd brengt veel C-level ervaring op het gebied van marketing, digitale transformatie en AI met zich mee en bekleedde eerder leidinggevende functies bij Meta, Tesco, Samsung en Avis. Haar nieuwe rol onderstreept Jabra’s toewijding aan het vormgeven van de toekomst van werk door middel van innovatieve, mensgerichte oplossingen.

“Jabra is meer dan een technologiebedrijf. Het is een merk dat mensen dichter bij elkaar brengt en hen in staat stelt om naadloos samen te werken. Ik ben blij om deel uit te maken van een team dat zich inzet om echt verschil te maken in de manier waarop de wereld verbindt en samenwerkt”, zegt Sandrine Desbarbieux-Lloyd.

Desbarbieux-Lloyd volgt Calum MacDougall op, die is benoemd tot President van de Enterprise-divisie bij GN, het moederbedrijf van Jabra. Sinds zijn komst naar GN en Jabra in 2015 heeft Calum een sleutelrol gespeeld in het versterken van Jabra’s wereldwijde marketingpositie, waarbij hij zijn uitgebreide ervaring bij Sony Mobile Communications heeft ingezet. Met zijn leiderschap blijft hij bijdragen aan innovatie en groei binnen zowel Jabra als de bredere Enterprise-divisie bij GN.

“Jabra is altijd een bedrijf geweest dat leidt door innovatie. Mensen en doelgerichtheid vormt de kern van alles wat we doen. Wij blijven de toekomst van werk vormgeven en ik heb er alle vertrouwen in dat Sandrine’s expertise ons gaat helpen om de grenzen van de mogelijkheden voor onze klanten te verleggen”,zegt Calum MacDougall.

Jabra’s historie als premium leider in audio vormt de basis voor de ambitie om voorop te lopen in intelligente video-oplossingen. Daarbij wordt de kracht van AI benut om ervoor te zorgen dat professionals moeiteloos kunnen verbinden, ongeacht waar ze werken. Door nauw samen te werken met partners en klanten en door zelf de hybride werkervaring te omarmen, ontwikkelde Jabra technologie die de essentie perfect beheerst: beter geluid, beter beeld en een verbeterde helderheid die de toekomst van werk vormgeven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht