Geplaatst door SciSports

Jakko Slot versterkt SciSports als Manager Sales & Marketing

Voetbal data-intelligentie bedrijf SciSports heeft zich verzekerd van de diensten van Jakko Slot (35). Slot komt over van Eredivisieclub PEC Zwolle en gaat SciSports’ Sales & Marketing activiteiten leiden.

Slot heeft de afgelopen anderhalf jaar als Marketing Manager bij PEC Zwolle gewerkt. Voor zijn periode bij PEC Zwolle was hij meer dan 8 jaar actief als Sales en Account Manager bij FC Twente. Met de komst van Jakko Slot versterkt SciSports zich op sales gebied met een persoon met veel ervaring in de voetbalwereld.

Giels Brouwer, chef de mission en oprichter van SciSports: “Wij zijn erg tevreden met de komst van Jakko. Jakko heeft zijn kwaliteiten in de voetbalindustrie laten zien en beschikt over een groot netwerk. Wij zijn ervan overtuigd dat zijn persoonlijkheid en drive perfect past bij de ontwikkeling binnen, en de ambities van, SciSports. Onze klanten, de markt en de ontwikkelingen van data in de voetbalwereld vragen om professionals als Jakko met een grote interesse in voetbal en de kwaliteiten om onze klanten te ondersteunen in de breedste zin van het woord. Het mogen duidelijk zijn dat wij uitkijken naar de samenwerking.”

Jakko: “Na meer dan 10 jaar gewerkt te hebben in verschillende functies bij FC Twente en PEC Zwolle ben ik blij de kans te krijgen om te werken aan de technische kant van voetbal. Na enkele goede gesprekken met Giels en Gert-Jan werd al snel duidelijk dat de potentie van SciSports enorm is. Daarnaast zit de drive en ambitie om unieke toegevoegde waarde voor clubs, spelers, agentschappen en sportbonden te creëren in het DNA van het bedrijf. De passie voor het product en de energie waarmee SciSports en BallJames op dit moment groeien, waren doorslaggevend in mijn keuze voor SciSports. Ik kijk uit naar het daadwerkelijk realiseren van de enorme groeipotentie van SciSports en BallJames met de clubs, spelers, agentschappen, sportbonden en mijn collega’s.”