Industry Wire

Geplaatst door Jan Linders

Jan Linders introduceert voordeelprogramma Liefhebbers voor klanten

Nieuw Bergen, 11 januari 2019 – Jan Linders Supermarkten introduceert maandag 14 januari a.s. een volledig nieuw voordeelprogramma voor klanten: Liefhebbers. Met Liefhebbers ontvangen klanten wekelijks extra persoonlijke acties, sparen ze punten voor gratis producten en extra kortingen en ontvangen ze leuke extra’s. Met het Liefhebbers-programma geeft Jan Linders verder invulling aan haar klantgerichtheid: via het programma worden klanten niet alleen beloond, maar ontvangen ze op basis van hun aankopen ook relevantere informatie en aanbiedingen.

Klanten kunnen zowel met een gratis fysieke Liefhebbers-pas als ook via de nieuwe Jan Linders-app deelnemen aan het programma. Bij iedere euro aan boodschappen ontvangen Liefhebbers 1 punt. Met deze punten kan gespaard worden voor gratis producten, steeds wisselende spaaritems en extra kortingen.  Ook ontvangen Liefhebbers wekelijks via de vernieuwde nieuwsbrief en via de app extra, gepersonaliseerde aanbiedingen. Naast leuke extra’s en verrassingen ontvangen Liefhebbers iets lekkers op hun verjaardag. Het programma én de app zullen de komende tijd verder worden uitgebouwd tot een steeds persoonlijker –gepersonaliseerd- programma.

Quote Chantal de Rijk, Commercieel Directeur Jan Linders

Chantal de Rijk: “Onze missie is dat we vanuit klantgerichtheid begrijpen hoe de consument in het zuiden eet en dat we daarnaar handelen. Juist als regionale supermarkt willen we dat beter dan wie ook doen. Het Liefhebbers-programma sluit daar naadloos op aan en is voor ons een strategische keuze. Niet alleen worden trouwe klanten beloond, het programma stelt ons ook beter in staat invulling te geven aan klantgerichtheid: we leren van het koopgedrag van onze klanten waardoor we hen relevanter kunnen informeren en beter kunnen bedienen.”

Chantal de Rijk vervolgt: “In onderzoeken gaven onze klanten al langere tijd aan dat ze graag een voordeelprogramma als dit zouden zien. Aan die wens geven we met het Liefhebbers-programma gehoor. Ook onze medewerkers, die de afgelopen 2 maanden tijdens onze interne launch al Liefhebber konden worden en zo het programma konden testen, zijn erg enthousiast!”

Liefhebbers is vanaf 14 januari voor klanten van Jan Linders beschikbaar. Door een Liefhebbers-pas in een van de supermarkten op te halen en deze te registreren in de nieuwe Jan Linders-app of via janlinders.nl/liefhebbers, zijn klanten binnen no time Liefhebber en profiteren ze direct van extra voordeel. Nieuwe Liefhebbers ontvangen meteen 25 punten cadeau en maken tijdens de introductieperiode kans op mooie prijzen, zoals een unieke Liefhebbers-fiets en 1 minuut gratis winkelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht