Geplaatst door ReCell B.V.

Je telefoon verkopen voor een goed doel

Naar schatting liggen er in Nederland zo’n 15-25 miljoen oude telefoons ongebruikt opgeborgen. Dat terwijl deze mobieltjes vaak gemakkelijk een tweede leven kunnen krijgen. En zo niet, dan zitten er grondstoffen en onderdelen in die eenvoudig gerecycled kunnen worden. Met het oog op duurzaamheid zamelt de telecomsector daarom zoveel mogelijk mobiele telefoons in tijdens de nationale retourweken. Verkoopjetelefoon.nl is een van de weinige initiatieven in Nederland waar je ook de mogelijkheid hebt om je gsm te verkopen èn tegelijkertijd een goed doel te steunen.

Steun het goede doel
Verkoopjetelefoon.nl werkt samen met goede doelen als SOS-kinderdorpen, Right To Play, WereldOuders en Duchenne Parent Project. Je kiest zelf welk percentage van het verkoopbedrag van je telefoon naar het goede doel gaat. Zo verdien je dus niet alleen aan je gebruikte, werkende en/of niet werkende telefoon, je helpt er ook nog iemand mee.

Over verkoopjetelefoon.nl
Verkoopjetelefoon.nl is onderdeel van ReCell bv; de eerste organisatie die inzamel- en recycleprogramma’s heeft ontwikkeld voor mobiele telefoons. Lees meer op: http://www.verkoopjetelefoon.nl en http://www.recell.nl