Industry Wire

Geplaatst door Knibble

Jonge ouders niet meer verblind door de roze wolk

De roze wolk maakt mensen blind. Ouders in het specifiek. Terwijl al hun aandacht naar de pasgeborene gaat, zien zij het bijbehorende prijskaartje waarschijnlijk over het hoofd.

De prijzen van de nieuwe autostoel, kinderwagen en vele luiers stapelen onopgemerkt op. Én papa en mama beseffen dit niet. Gelukkig is er vanaf nu een oplossing:

Vergelijkingssite Knibble helpt een handje.

Moeder worden is niet gratis. En de maandelijkse uitgaven zijn momenteel niet de grootste zorgen. Een paar tientjes hier en honderd euro daar. Komt er ooit nog een rem op? Spoiler-alert: nee, die komt er niet. Daarom is het belangrijk dat jonge ouders prijsbewust worden.

Natuurlijk hebben ouders het beste over voor hun kind. Maar daar zit juist de zwakke plek. Het duurste van het duurste is niet altijd het best. Daarnaast betaalt de consument in de ene webshop 110,- euro voor een babyfoon, terwijl een andere webshop hetzelfde product aanbiedt voor slechts 90,-. Hoe voorkomen ouders dat zij te veel betalen?

Prijsvergelijken is cruciaal. Het afsurfen van diverse webshops en de prijzen tot in de centen met elkaar vergelijken. Dit hoort er allemaal bij. De meeste papa’s en mama’s hebben hier geen puf voor. Logisch uiteraard. Gelukkig biedt vergelijkingssite Knibble.nl de uitkomst. Vanaf nu is het mogelijk om op de websitepagina https://knibble.nl/babyspullen babyspullen te vergelijken. Deze unieke feature is nieuw op de vergelijkingsmarkt.

Vanaf nu beoordelen consumenten een breed assortiment aan babyfoons, buggy’s, kinderwagens en zelfs kolfapparaten. Knibble verzamelt de beste aanbiedingen, maakt gebruik van handige vergelijkingstools en toont vele productspecificaties. Op deze manier worden jonge ouders bijgestaan. Zo genieten papa en mama optimaal van de bijzonderste periode uit hun leven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht