De juiste PR-pincode: myPOS schakelt TEAM LEWIS in voor groei in de Benelux

Eindhoven, 29 april 2025 – myPOS, leverancier van betaaloplossingen voor het mkb, bundelt krachten met het internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS. Het doel? De zichtbaarheid van myPOS vergroten in de Nederlandse en Belgische media en de positionering van het bedrijf verder uitbouwen.
myPOS, opgericht in 2014, is een Europees fintechbedrijf dat betaaloplossingen biedt voor het mkb. Het bedrijf specialiseert zich in mobiele pinapparaten waarmee ondernemers zowel fysiek als online betalingen kunnen accepteren. myPOS helpt ondernemers een professionele klantbeleving te creëren met een soepele betaalervaring. De producten van myPOS zijn ontworpen om betaalprocessen eenvoudig en efficiënt te maken, waardoor bedrijven snel en betaalbaar kunnen groeien en hun cashflow kunnen verbeteren.
myPOS wil zijn aanwezigheid in de Benelux versterken. Het Nederlandse en Belgische team ondersteunt myPOS hierbij door doeltreffende content te creëren en proactief PR-kansen aan te grijpen via newsjacking. Zo positioneren ze myPOS in de media als toonaangevende leverancier van betaaloplossingen. Deze samenwerking maakt bovendien deel uit van een internationale aanpak, gezien myPOS ook in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Italië samenwerkt met TEAM LEWIS.
Bethiël Tekle Mariam, Marketing Manager Benelux bij myPOS: “We zijn trots op onze samenwerking met TEAM LEWIS. Het is een plezier om te werken met zo’n goed geolied team dat snel en proactief ideeën en informatie met ons deelt. Ze weten goed wat er speelt in onze sector en anticiperen snel op actuele gebeurtenissen, wat ons helpt om zichtbaar en relevant te blijven. Met hun ervaring in de fintechsector en professionaliteit heb ik alle vertrouwen dat we ook in de Benelux een succesvolle samenwerking tegemoet gaan.”
Jennifer Vogels, Head of B2B Division Nederland bij TEAM LEWIS, is even enthousiast over de samenwerking: “myPOS is een geweldige aanvulling op ons klantenportfolio. We hebben door de jaren heen veel expertise opgebouwd in de fintechsector. We staan te popelen om die expertise nu ook voor myPOS in te zetten. Ons team kijkt ernaar uit om hun missie – bedrijven helpen betaaluitdagingen te overwinnen en te groeien – te delen met de Belgische en Nederlandse media, en hun positie in dit concurrerende landschap verder te versterken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.