Industry Wire

Geplaatst door Teleperformance

Het Juridisch Loket kiest Teleperformance voor Contact Center as a Service en Workforce management-oplossingen.

Zoetermeer, 6 december 2023 – Teleperformance*, wereldleider in digitale zakelijke dienstverlening, heeft aangekondigd dat het contact center as a service (CCaaS) en workforce management (WFM) oplossingen zal implementeren voor Het Juridisch Loket. *

Het Juridisch Loket zocht een enkele partner om een goed functionerende en beheerde CCaaS-toepassing en WFM-oplossing te implementeren. Het Juridisch Loket koos voor Teleperformance vanwege meer dan 45 jaar ervaring en diepgaande operationele kennis in de contact center-industrie.

Deze toepassingen zijn ontworpen om alle interacties met rechtzoekenden efficiënt te verwerken en vervangen het huidige End-of-Life PureConnect-systeem. Deze overgang maakt extra functionaliteiten mogelijk, zoals spraak-naar-tekst, waardoor interacties met klantenservicemedewerkers worden gestroomlijnd en rechtzoekenden sneller en gemakkelijker de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.

Deze samenwerking vertegenwoordigt voor ons een waardevolle co-creatie in de doorontwikkeling van het Juridisch Loket. We werken ten slotte aan een rechtvaardige samenleving voor iedereen, omdat niemand er alleen voor mag staan. Dat is de visie van het Juridisch Loket. Samen met Teleperformance zijn we enthousiast over de innovatieve oplossingen die deze samenwerking met zich meebrengt en we kijken ernaar uit om nieuwe mijlpalen te bereiken.” – Rob Janssen, Bestuurder bij het Juridisch Loket.

Meer informatie:
MediaVoorlichtingBenelux@nl.teleperformance.com

* Over Teleperformance Benelux & Suriname:

Teleperformance Benelux & Suriname maakt deel uit van de Teleperformance Group, die voortdurend streeft naar het combineren van geavanceerde technologie met menselijke empathie om verbeterde klantenservice te bieden die eenvoudiger, sneller en veiliger is voor ’s werelds grootste merken en hun klanten. Het uitgebreide, door AI aangedreven serviceportfolio van het bedrijf varieert van front-office klantenservice tot back-office functies, inclusief vertrouwens- en veiligheidsdiensten die zowel online gebruikers als merkreputatie beschermen. Teleperformance biedt ook gespecialiseerde diensten zoals incasso, tolken en vertaling, visum- en consulaire diensten, en werving proces outsourcing diensten. Ondersteund door het wereldwijde team van bijna 500.000 geïnspireerde en gepassioneerde teamleden van de Teleperformance Group, die momenteel meer dan 300 talen spreken, heeft Teleperformance in de Benelux & Suriname een wereldwijde schaal en lokale aanwezigheid waardoor het een positieve kracht kan zijn in het ondersteunen van gemeenschappen, klanten en het milieu.

*Over het Juridisch Loket:

Het Juridisch Loket geeft eerste hulp bij juridische vragen. Ruim 5 miljoen unieke bezoekers vinden jaarlijks begrijpelijke informatie, voorbeeldbrieven en meer op juridischloket.nl. Mensen met een laag inkomen (onder de grens van de wet op de rechtsbijstand) kunnen bellen of langskomen bij het Juridisch Loket voor persoonlijk advies van een jurist. Wij helpen hen op weg bij het vinden van een oplossing voor hun probleem, voordat het escaleert. Zo voorkomen we dat een probleem uitgroeit tot meer problemen of tot een complex juridisch geschil.

Mensen kunnen met allerlei juridische vragen bij ons terecht. Zoals over gedoe met hun verhuurder, een arbeidscontract dat beëindigd wordt of over een studieschuld. Onze persoonlijke hulp is altijd dichtbij: we zitten op meer dan 50 plekken in het land en bellen is gratis.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht