Industry Wire

Geplaatst door KesselsKramer

KESSELSKRAMER LANCEERT TWEE NIEUWE DIGITALE BUREAUS

Amsterdam, 20 december 2021 KesselsKramer heeft 25 jaar gewacht om haar digitale activiteiten een naam te geven. Om die vertraging enigszins goed te maken, besloot het internationaal gerenommeerde bureau, met kantoren in Amsterdam en Londen, om maar liefst twee digitale bureaus tegelijkertijd te lanceren. kesselskramer.digital en HolyPony.io zijn twee kanten van dezelfde bitcoin, met ieder een totaal ander doel.

A/B Test
Geheel in de geest van het online fenomeen “a/b testing”, laat KesselsKramer de keuze over aan eenieder – klanten, pers, industrie, fans en haters – in welk van beide bureaus ze geïnteresseerd zijn, om er zo gaandeweg achter te komen welke van de twee op termijn gaat overleven en zal gaan floreren.

Toch ligt er, om de zaken nog ingewikkelder te maken, een nog groter verhaal ten grondslag aan deze ontwikkelingen.

JUST
Al vele jaren ontwikkelt KesselsKramer websites, digitaal artwork, campagnes, online experimenten en andere platforms met behulp van een ander in Nederland gevestigd bureau: JUST. Dankzij jarenlange innige samenwerking en verfijning, is een partnerschap van creatieve en technische knowhow ontstaan die zich continu blijft vernieuwen. Een samenwerking die projecten heeft opgeleverd voor onder meer Double Dutch113Mytomorrows en de AR-biënnale van NRW Forum.

Jeroen Wielaard (managing director JUST – links) en Diederik Sjardijn (managing director KesselsKramer – rechts)

Diederik Sjardijn, Managing Director bij KesselsKramer en kesselskramer.digital legt uit: “Zoals veel merken zien we geen meerwaarde in ‘cookie-cutter digital’ of bestaande frameworks die de ervaring beperken. Zeker niet als je wilt opvallen in een overvolle digitale omgeving. kesselskramer.digital lost problemen op door te blijven experimenteren en de digitale beleving te humaniseren, terwijl we onderweg een beetje plezier hebben.

Diederik Sjardijn, Managing Director bij KesselsKramer en HolyPony.io licht toe: “We zijn er om mee te gaan met elke trend die de digitale wereld ons toewerpt. Als er een trein is, springen we er niet alleen op, we sturen hem ook aan. Van NFT’s tot blue sky-denken, actieve commercialisering van het digitale ‘uni-meta-verse’ is ons bestaansrecht.

Ole Doorn, Services Director bij zowel HolyPony.io als kesselskramer.digital legt het verder uit: “Met welke van de twee je ook in zee gaat, de ontwikkeling gebeurt gaandeweg en samen met de klanten. Dankzij diepgaande samenwerking en slimme technische en creatieve inzichten kunnen kesselskramer.digital en HolyPony.io de meest lastige en ingewikkelde problemen oplossen. Wij geloven dat dat onze specialiteit is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht