Industry Wire

Geplaatst door Havas

Kia Hyundai en Havas Media Group gaan verder

(Amsterdam) Havas Media Group is na een review opnieuw aangesteld als mediabureau voor Hyundai en Kia in Europa. De selectie was het resultaat van een reviewperiode van tien maanden geleid door Innocean Worldwide, het marketingbureau dat beide automerken bedient.

Het proces begon in December 2018 en werd gedaan door het hoofdkantoor van Innocean in Korea, samen met het Europese regiokantoor. Uiteindelijk werd Havas herkozen. De relatie tussen de automerken en Havas is al meer dan tien jaar sterk en gaat na deze strenge review een frisse periode in.

Jeroen Tas, Marketing Director Hyundai Motor Nederland, vertelt ons: “Wij zijn blij dat we de samenwerking met Havas de komende jaren kunnen continueren en zien de hernieuwde keuze voor Havas als een bewijs van onze goede samenwerking”.

Maaike Aarts, Manager Communications & PR Kia Motors Nederland, vult aan: ”We kijken er naar uit samen met Havas de inzet van media te optimaliseren en daarmee verder te bouwen aan het merk Kia in Nederland.”

Ahmed Benachour, COO bij Havas Media Nederland zegt hierover: “We zijn trots en blij met deze winst en zullen de samenwerking verder gaan intensiveren en innoveren. Door de implementatie van ons nieuwe Mx-systeem kunnen we samen met Hyundai en Kia nog verder bouwen aan Meaningful Media Experiences. Met slimme data-strategieën en creatieve content gaan we voor niets minder dan de perfecte connectie: in de juiste context met de juiste content, op het juiste moment.”

De komende weken wordt de samenwerking concreet doorgepakt door de Havas Village in Amsterdam.

# # #

Over Havas Media Group

Havas Group heeft kantoren in 144 landen met meer dan 10.000 specialisten wereldwijd in dienst voor programmatic buying, mobile, data consulting, performance marketing, out of home en social media.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht