Kinderopvang stroomlijnt merkcommunicatie met Brandportal Prindustry

Kinderopvangorganisaties staan dagelijks voor een stroom aan communicatievragen. Van posters over gezonde voeding tot raamstickers voor open dagen. Veel vestigingen, veel medewerkers, veel wensen. Hoe houd je dat efficiënt én in lijn met de huisstijl? Softwareontwikkelaar Prindustry biedt de oplossing: een Brandportal speciaal voor de kinderopvangsector.
Eén platform voor alle vestigingen
Met de Brandportal beheren kinderopvangorganisaties alle communicatieprocessen vanuit één centraal platform. Locatie(manager)s loggen in met een persoonlijk account en kunnen hier marketingmaterialen direct bewerken en bestellen. Altijd binnen de visuele huisstijl van de organisatie.
De centrale communicatieafdeling houdt de regie. Zij stellen het assortiment samen, beheren de huisstijlsjablonen en bepalen rollen, rechten en budgetten per gebruiker. Dankzij de geïntegreerde editor hoeven medewerkers geen ontwerpers te zijn om zelf een flyer of poster aan te passen. Een andere tekst of afbeelding? Dat regelen ze eenvoudig zelf, binnen vooraf vastgelegde huisstijlkaders.
Hoe kinderopvanglocaties de Brandportal gebruiken:
• Flyers maken voor open dagen of ouderavonden.
• Posters aanpassen met pedagogisch beleid of themaweken.
• Social media visuals ontwerpen in het juiste formaat.
• Nieuwe bedrijfskleding of communicatie-uitingen aanvragen.
• Visitekaartjes, brochures of placemats per groep bewerken.
Volledige automatisering van drukwerk
De Brandportal is meer dan een bewerktool. Het volledige bestelproces is geautomatiseerd. Gebruikers zien direct prijzen en levertijden. Bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar de drukwerkpartner. Ook voorraadbeheer en offerte-aanvragen behoren tot de standaardmogelijkheden.
Meer weten?
www.prindustry.com of mail naar connect@prindustry.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.