Industry Wire

Geplaatst door Kinly

Kinly stelt Mike Gries aan als nieuwe Managing Director voor de Benelux

Amsterdam – Kinly, een wereldwijde specialist in visuele collaboration, heeft Mike Gries aangesteld als Managing Director voor de Benelux.

Gries is ruim twintig jaar actief in de IT-wereld, waarin hij meestal financiële functies vervulde. Zo werkte hij ruim twaalf jaar bij Ordina, waarvan de laatste vijf als Finance Director. Die rol vervulde hij ook voor SAP voordat hij aan de slag ging als Country Manager bij Sopra Banking Software. Voor zijn komst naar Kinly was hij als CCO werkzaam bij Synerscope.

Mike Gries: “Samenwerking wordt steeds belangrijker en zeker onafhankelijk van plaats. Dat we dagelijks nog worstelen met de optimale inzet van technologie en techniek is evident vanuit mijn ervaring van organisaties waar ik werkte of mee samenwerkte. Ik heb daarom ook gekozen voor Kinly omdat ik ervan overtuigd ben dat Kinly de kennis, kunde en technologie in huis heeft om samenwerken naadloos en volledig ontzorgd te realiseren.”

Dat komt volgens hem niet alleen de productiviteit ten goede: “Het zal mensen ook stimuleren om meer gebruik te maken van de samenwerkingsmogelijkheden die nu niet of niet optimaal worden benut. Dat Kinly hiermee een belangrijke bijdrage levert aan minder reizen en dus een meer duurzame toekomst vind ik een belangrijke motivator en zingeving voor zowel de organisatie als mij persoonlijk. Het ‘verschil kunnen maken’ is een belangrijke driver.”

De aankondiging van Mike Gries als nieuwe Managing Director van Kinly Benelux, waar inmiddels ruim 220 enthousiaste medewerkers actief zijn, volgt een week na de aankondiging van Kinly dat het bedrijf Robbert Bakker als nieuwe CEO had aangesteld.

Over Kinly
Bij Kinly geloven we dat samenwerken het meest boeiende ter wereld is. Dus hebben we een visie gecreëerd om mensen samen te brengen in een wereld van mogelijkheden. Onze merkbelofte is “Samenwerken. Overal”. Onze rol is om een veilige, naadloze en betrouwbare ervaring te bieden die mensen in staat stelt om samen te werken, in verschillende ruimtes en op verschillende plaatsen.
Als wereldwijde specialist in visuele communicatie bieden we oplossingen en diensten die videoconferenties, audiovisuele integratie en geïntegreerde communicatie en collaboration omvatten.

Kinly is een collaboration-specialist, geboren op 6 februari 2018 uit een fusie tussen VisionsConnected en Viju. Het bedrijf bedient momenteel zakelijke en overheidsklanten in meer dan 120 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, maar het bedrijf leeft volgens zijn eigen regels en heeft een managementteam dat is gesitueerd over de hele wereld. Vanuit meerdere kantoorlocaties in heel EMEA, de VS en APAC blijven ze in contact via hun eigen technologie. Ga naar www.kinly.com/nl voor meer informatie.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht