Industry Wire

Geplaatst door Trunkrs

Klanten van De Nederlandse kiezen in piekperiode steeds vaker voor Trunkrs

Vanuit het fashion warehouse, centraal gelegen tussen de Rotterdamse haven en modestad Düsseldorf, bereidt De Nederlandse zich voor op de drukte van Black Friday en de feestdagen. Een periode waarin vele pakketten op tijd bezorgd moeten worden. Vanaf de zomer zijn het fashion warehouse en haar betrouwbare logistieke partner Trunkrs al aan het nadenken over de aankomende drukke periode en het op tijd afleveren van de bestellingen.

“Het lijkt nog ver weg, maar de pepernoten liggen alweer weken in de schappen en dan is het voor ons de hoogste tijd om de voorbereidingen af te ronden en klaar te zijn voor de piekperiode”, zegt Alain Tolhuisen van De Nederlandse.

“Ook in de drukke eindejaarsperiode helpen we onze klanten graag bij de bedrijfsvoering. Onze klanten zijn fashion-labels, webshops en online platforms, importeurs, retailers en fashion designers. Samen met hen zoeken wij continu naar de ideale supply chain om kosten te besparen, omzet te maximaliseren en concurrentievoordeel te behalen. Trunkrs is hierbij een belangrijke partner. Een mooie stap is dat er in september een nieuw e-commerce platform is geïnstalleerd. Onze klanten kiezen bij bestellingen voor de logistieke partner met diensten die aansluiten bij hun wensen. Wie het beste past hangt vaak af van omvang pakket en aantallen. In de piekperiode is de continuïteit in bezorging van belang en dat verklaard de groeiende samenwerking met Trunkrs”.

Een goed voorbeeld van een tevreden klant is Malelions. Zij werken samen met De Nederlandse als fullfilment partij. Net als vorig jaar heeft Malelions ervoor gekozen om in de piekperiode alleen samen te werken met Trunkrs als betrouwbare bezorgpartner. Met als belangrijkste reden dat Trunkrs ook in de piekperiode zorgt voor goede resultaten.

Alain: “Wat opvalt is dat steeds meer Fashion klanten kiezen voor Trunkrs als de betrouwbare logistieke partner. Zij zeggen de bestellingen nog dezelfde avond af te leveren en dat doen ze ook. Dat klinkt heel makkelijk, maar in de afgelopen jaren zijn de online aankopen enorm gestegen. Het is knap hoe Trunkrs dat ook waarmaakt in zo’n piekperiode. Onze klanten weten dat inmiddels, zij zien de conversie groeien en daarom komen ze terug. Onze klanten hebben de mogelijkheid om zelf een keuze te maken voor Trunkrs of een andere bezorgpartner. Uit de rapportage blijkt dat Trunkrs nu al steeds vaker de voorkeur heeft. Ons nieuwe e-commerce platform maakt deze resultaten gelijk zichtbaar. Uiteraard helpt het dat Trunkrs zorgt voor same day delivery, snel reageert bij vragen en een steeds groter en duurzamer transportnetwerk heeft. Het is voor ons daarom echt een betrouwbare business en bezorgpartner”.

###

 

De Nederlandse

De Nederlandse is volledig gespecialiseerd in de fashion en e-fashion supply chain. Efficiëntie en flexibiliteit zitten in ons DNA; wij bieden fashion logistics op maat voor importeurs, modemerken, retailers, online fashion platforms en modeontwerpers. Ons bedrijf bestaat al meer dan 110 jaar en dat is niet zomaar. Al sinds 1907 reconditioneren wij mode met bijzondere toewijding. In de loop der jaren hebben wij ons ontwikkeld tot een veelzijdige fashion support-onderneming. De Nederlandse biedt one stop fashion support. Doordat alle logistieke fashion services bij ons onder één dak zitten kunnen we uiterst efficiënt werken. Hierdoor kunnen wij bouwen aan het ultieme doel: maximale service tegen de beste prijs. Voor meer informatie: www.denederlandse.com

 

Over Trunkrs

Trunkrs is een aanbieder van same day en next day bezorgservice. Met Trunkrs wilden de oprichters de pakketbezorging in Nederland klantvriendelijker en duurzamer maken. Ze zagen dat er weinig aandacht was voor de wensen van de ontvanger in het bezorgproces, terwijl de bezorging een bepalend moment is in de customer journey van online bezorgen. Dit is namelijk het eerste fysieke contactmoment van de klant met de webshop. Trunkrs maakte bezorging sneller, flexibeler, betrouwbaarder, vriendelijker en duurzamer. Sinds de oprichting in 2015 is het bedrijf hard gegroeid. In 2019 groeide Trunkrs met vijfhonderd procent en in 2020 en 2021 zetten ze deze steile groei door. Komend jaar wordt deze groei doorgezet in Nederland en ook daarbuiten. Voor meer informatie: www.trunkrs.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht