Industry Wire

Geplaatst door kleertjes.com

kleertjes.com is de nieuwe hoofdsponsor van The Voice Kids

‘s-Heerenberg, 29 maart 2021 – Vanaf heden is kleertjes.com de nieuwe hoofdsponsor van The Voice Kids. De jonge talenten worden vanaf The Battles gekleed in outfits van bekende merken uit het online kinderwarenhuis van kleertjes.com. Voor deze sponsoring heeft kleertjes.com de handen ineengeslagen met vier partners: Vingino, Scotch & Soda, Like Flo en Retour Jeans. Door op deze manier een samenwerking aan te gaan met dit succesvolle en bekende tv-programma bouwt kleertjes.com verder aan haar missie: ‘the joy of growing together’. The Voice Kids is vanaf vrijdag 2 april elke week te zien bij RTL4.

In het populaire RTL4 programma krijgen kinderen van 8 tot en met 14 jaar de kans om hun zangtalent te laten horen. Presentatoren Martijn Krabbé en Jamai Loman nemen ons voor én achter de schermen mee in deze zoektocht, waarbij coaches Ali B, Sanne Hans, Ilse de Lange en Snelle de kinderen helpen het beste in zichzelf naar boven te halen.

Quality time met elkaar
Bij kleertjes.com staat ‘the joy of growing together’ centraal. Dat is de groei die kinderen doormaken van baby naar peuter, kleuter, kind en tiener, maar ook de groei die de ouder doormaakt in elk van deze fases. Dit uitgangspunt sluit daarom goed aan bij een inspirerend familieprogramma als The Voice Kids.

kleertjes.com inspireert bij het samen opgroeien, biedt met modieuze en kwalitatieve topmerken het meest uitgebreide assortiment voor kinderen én creëert een beleving die ouders inspireert. Van kleding en schoenen tot pampers en speelgoed, met haar uitgebreide assortiment kan iedereen bij kleertjes.com terecht. Gemakkelijk en snel in huis, zodat er meer tijd kan worden besteed aan wat écht belangrijk is; quality time met elkaar.

“Zingen maakt gelukkig, naar zangers met mooie verhalen en waanzinnige stemmen luisteren is geweldig. Kinderen die zingen zijn zo puur en echt. Wij zijn enorm trots op de samenwerking met The Voice Kids omdat het gevoel van kinderen die zingen zo perfect past bij de missie van kleertjes.com. Kinderen ontdekken hun talent en passie voor zingen en willen dat aan de wereld laten zien.

Samen met mama, papa, broer of zus dat gevoel van overwinning beleven en het spetterende moment dat de coach zijn stoel laat draaien, creëert dat gevoel van ‘the joy of growing together’ binnen een familie.‘’, aldus Siad Awwad, CEO van kleertjes.com.

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The Voice Kids is vrijdag 2 april om 20.00 uur te zien bij RTL4.

Over kleertjes.com
kleertjes.com is de grootste online shop in kids fashion en zorgt voor gemak voor de moderne ouder met een eenvoudige, veilige en efficiënte manier van shoppen. Door shopcomfort vanuit huis te bieden wil kleertjes.com het leven van drukbezette ouders gemakkelijker en efficiënter maken, waardoor er meer quality time voor het gezin overblijft.

kleertjes.com biedt een plek waar je alles kunt vinden: allereerst met kinderkleding en -schoenen en nu is ook de categorie speelgoed toegevoegd aan het assortiment. Hierdoor wordt kleertjes.com – de grootste kindermodewebsite van de Benelux – hét online kinderwarenhuis waar ouders alles onder één dak kunnen vinden voor kinderen van 0 tot 16 jaar. Bekijk hier het volledige aanbod.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht