Geplaatst door One Stop Webshop

Knuffelsalacarte.nl: fairtrade designknuffels voor groot en klein

One Stop Webshop, het Rotterdamse bedrijf dat webshops ontwikkelt en implementeert, heeft onlangs Knuffelsalacarte.nl gelanceerd. Een gloednieuwe webshop waar je buitengewone, aparte designknuffels kunt kopen. Leuk voor kinderen om mee te spelen, maar zeker ook voor volwassenen als decoratieve eyecatcher voor in huis. Een voornamelijk fairtrade assortiment voert de boventoon.

Aaibare cactussen, gekke beesten, verantwoorde breisels en blije aliens geven een kijkje in de fantasievolle wereld van Knuffelsalacarte.nl. De trotse oprichtster, Joke Feddema is zeer blij met haar webshop: “Het is helemaal geworden zoals ik in gedachten had. One Stop Webshop heeft goed geluisterd naar mijn wensen en deze precies zo uitgevoerd naar een eindresultaat dat er mag wezen. Door het eigenzinnige design, karakteristieke lettertype en in het oog springende, kleurrijke tekeningen valt de shop goed op. We krijgen veel lovende reacties van onze bezoekers, waar we enorm gelukkig van worden.”

Joke is haar hele leven al bezig met styling, design en ontwerpen. Na haar opleiding interieurstyling aan Artemis Styling Academie is ze zich nog meer gaan verdiepen in alles wat met styling, design en ontwerpen te maken heeft. Het idee voor een ‘knuffelwebshop’ is gaandeweg ontstaan. “Ik wilde aparte knuffels bij elkaar brengen in één winkel. Bij de reguliere speelgoedwinkels zie je altijd dezelfde knuffels, meestal massaproductie, zonder dat ze echt iets bijzonders uitstralen. De knuffels van Knuffels à la carte brengen vernieuwing. Door er alleen al naar te kijken, lijkt elke knuffel zijn eigen verhaal te willen vertellen. Knuffels waar zowel kinderen als volwassen vrolijk van worden: daar draait het om. Bovendien verkoopt Knuffels à la carte voornamelijk fairtrade knuffels die o.a. in Azië en Zuid-Amerika worden gemaakt. Dat vinden wij belangrijk, want zo krijgen de knuffelmakers er een eerlijk loon voor terug.” Knuffels à la carte heeft ook een cadeauservice, waarbij je, naast een mooie verpakking, ook een kaartje met je eigen geprinte felicitatietekst mee kan laten sturen naar elk gewenst adres.

Nu Joke ondernemer is, gooit ze haar ontwerpskills niet overboord. In tegendeel: het plan is ook eigen knuffels te gaan ontwerpen en deze via de shop aan te bieden. “Maar eerst ga ik me helemaal concentreren op onze nieuwe shop en er voor zorgen dat onze klanten de shop ook weten te vindenl.

Benieuwd geworden? Neem direct een kijkje in de shop: www.knuffelsalacarte.nl