Geplaatst door KPN

KPN ‘Scaleup Afternoon’ zorgde voor 300 samenwerkingen

KPN gelooft in open innovatie en werkt actief samen met innovatieve partners, startups en scaleups. Inmiddels zijn dankzij KPN – sinds 2015 – meer dan 300 samenwerkingen gestart. Elk kwartaal organiseert KPN de ‘Scaleup Afternoon’ en biedt zo het Nederlandse startup ecosysteem de mogelijkheid om samen met KPN en haar partners te accelereren. Het doel van dit evenement is verbinden en KPN partners toegang verschaffen tot het innovatienetwerk.

Voor de 23e keer zal KPN speeddates organiseren tussen corporate buyers en founders van startups en scaleups. Doordat het evenement dit jaar voor het eerst onderdeel is van Upstream Rotterdam kunnen bezoekers ook deelnemen aan inspirerende fireside gesprekken en gebruik maken van informele netwerk mogelijkheden tijdens de serendipity speeddates.

Rotterdam: 3 dagen het Mekka van ondernemerschap

Tijdens dit evenement zal de Rotterdamse metropool omgetoverd worden in een ontmoetingsplek waar startups, scaleups, investeerders, corporates, beleidsmakers en studenten samenkomen om maatschappelijke uitdagingen op te lossen. In de voorbereiding naar dit evenement werkt KPN nauw samen met het team van Up!Rotterdam en de Gemeente Rotterdam voor het uitnodigen van corporate partners en het matchen van startups en scaleups. ‘Door de wensen van alle partijen in detail te kennen zorgen we ervoor dat de juiste partijen met elkaar in contact komen. Dit leidt in de regel tot vruchtbare discussies en duurzame wederzijdse samenwerkingen. KPN is een koploper als het gaat om de samenwerking met startups en scale-ups. We zijn erg blij met KPN als partner en organisator van dit onderdeel van het hoofdprogramma van Upstream. Ik kijk uit naar veel waardevolle connecties tussen corporates en startups. Aldus Lars Crama, private lead Upstream

KPN Liaison Manager: Marie-Jose van den Boomgaard

‘KPN gelooft in open innovatie en middels dit event ontmoeten we partijen die waardevol zijn voor KPN. Daarnaast verbinden we het ecosysteem met onze partners en dat levert vaak maatschappelijke innovatieve oplossing op. Er zijn voldoende maatschappelijke uitdagingen op het gebied van duurzaamheid, mens en maatschappij, woningbouw en elektriciteit en op vele andere vlakken. Deze dag zal de start zijn van interessante gesprekken en samenwerkingen tussen grote bekende corporates, KPN teams en het innovatie ecosysteem’ Aldus Marie-Jose van den Boomgaard, manager van het team.

EINDE PERSBERICHT