Kruidvat lanceert compleet vernieuwde webwinkel

Kruidvat heeft haar webwinkel compleet vernieuwd. Klanten kunnen voortaan voor alle producten uit het assortiment terecht op www.kruidvat.nl. Er zijn meer dan 10.000 producten voor dezelfde prijs als in de winkel te koop. Bovendien profiteren klanten in de webwinkel van dezelfde aanbiedingen en acties als in de winkel. De webwinkel biedt een ruime keuze; van make-up tot medicijnen zonder recept en van vitamines tot schoonmaakmiddelen. Voor 21.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis.

Dankzij de compleet vernieuwde webwinkel, zijn (bijna) alle producten nu ook online te koop. “Wij willen klanten op elk gewenst moment met ons assortiment kunnen bedienen. Wekelijks bieden wij online dezelfde grote hoeveelheid acties als in de winkel. Bijzonder is dat we klanten er tijdens hun bestelling op wijzen als zij een aanbieding van een door hun gewenst product dreigen mis te lopen. Iedereen profiteert zo altijd van onze lage prijzen”, aldus Milo Laseur, directeur marketing A.S. Watson Health & Beauty Benelux.

Online aanbod
Bijna het gehele assortiment van Kruidvat is verkrijgbaar op www.kruidvat.nl, met enkele uitzonderingen zoals sigaretten, krasloten en schepsnoep. De verzendkosten zijn 3,99 euro. Bestellingen boven de 50 euro worden gratis thuisbezorgd.

Over Kruidvat
Kruidvat is met meer dan 1.000 winkels en ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. De drogisterijketen geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.