LaDress.com kiest exclusief voor zanox-M4N

LaDress.com, één van Nederlands meest succesvolle online fashionconcepten met internationale allure, heeft per direct exclusief gekozen voor zanox-M4N. Door samen te werken met de Nederlandse markleider in performance advertising wil de webshop haar online adverteeractiviteiten acceleren en naar het volgende niveau tillen. Daarnaast streeft LaDress.com op korte termijn een succesvolle uitrol in de overige Europese markten waar ook zanox-M4N sterk vertegenwoordigd is. LaDress.com is hierop al volledig toegerust en biedt haar bezoekers naast het Nederlands, ook Engels en Duits aan.
Over LaDress.com
LaDress.com is de one-stop-shop voor vrouwen die op zoek zijn naar de ideale jurk, voor elk moment van de dag. Jurkjes die zowel on-trend als tijdloos zijn. De exclusieve en unieke LaDress-collectie bestaat uit jurken, jasjes, shirts en andere fashionable accessoires. Wie eenmaal de juiste maat gevonden heeft, kan er op rekenen dat ieder model perfect zit en dat de kwaliteit van de producten excellent zijn. De LaDress-artikelen worden uitsluitend online in de eigen shop verkocht zodat uitmuntende service gegarandeerd is. Bij LaDress.com geldt bijvoorbeeld gratis verzending en retourneren binnen de EU. De doelgroep van LaDress zijn hoger opgeleide vrouwen tussen 25 – 50 jaar.
Over zanox-M4N
zanox, dat onlangs is samengevoegd met M4N, is de Nederlandse marktleider in online performance advertising. Gezamenlijk hebben zanox en M4N als missie de omzet van adverteerders en publishers te vergroten. Bij het op transactie-gebaseerde businessmodel vergoeden adverteerders de online adverteeractiviteiten van publishers bij een gerealiseerde lead of sale. Publishers promoten de online producten en diensten van adverteerders. Dit doen zij via diverse online adverteer- en marketingkanalen, waaronder affiliate marketing, search marketing, retargeting, social media advertising, tekstlink advertising, display advertising, e-mailmarketing, shopping- en loyaltyprogramma’s. zanox en M4N koppelen meer dan één miljoen publishers aan meer dan 3800 adverteerders en werken onder meer voor KPN, T-Mobile, Groupon, Wehkamp, Zalando, De Bijenkorf, OHRA en Centraal Beheer Achmea.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.