Geplaatst door Learned B.V.

Learned.io meest vernieuwende Talent Tech Tool 2019

Het Learned-platform is door HRtech Review uitgeroepen tot meest vernieuwende Talent Tech tooling. Dit betekent dat Learned een plek heeft gewonnen op Demo_Day 2019. Op 6 juni mag de start-up uit Utrecht daar presenteren en vertellen hoe zij performance management moderniseren.

Nieuw professioneel netwerk
Het Learned-platform is gemaakt voor de professional die wil blijven leren gedurende de gehele carrière. Je werkt op een nieuw professioneel netwerk dat je in staat stelt om nieuwe skills te ontdekken, bij te houden en te delen. Dit alles doe je in je eigen skill paspoort. Dit maakt Learned de enige tool waarbij je profiel ook écht van jou is. Waarom is dit belangrijk?

“We leven in een digitale revolutie. De skills die nu belangrijk zijn voor je functie, zijn over een paar jaar al niet meer relevant. Het is dus essentieel om op een continue wijze bezig te zijn met het updaten van je persoonlijke skill set. Het Learned-platform geeft je de handvaten om hier op een eenvoudige en betrouwbare manier mee aan de slag te gaan”, aldus Joost Kuijf, oprichter van Learned.

Talent enablement solution
Behalve dat het Learned-platform de medewerker helpt, speelt het ook in op alle ontwikkelingen in de wereld van performance management. Kuijf: “Learned is gemaakt om eenvoudig continue performance management processen te structureren en automatiseren. Denk hierbij aan: coaching gesprekken, het stellen van doelen, evaluatierondes en learning management. Door al deze elementen te integreren in één tool helpen wij bedrijven om hun medewerkers te motiveren en hun productiviteit te verhogen.”

Learned is geïnspireerd door onderzoek naar performance management en interviews met meer dan 150 bedrijven. Hierbij werd duidelijk dat innovatieve bedrijven een performance management model hanteren waarbij een minimale structuur is bepaald en waarbij de medewerkers worden aangemoedigd om meer te doen. Kuijf: “Deze methode geeft dus genoeg ruimte voor eigen inbreng en personalisatie, terwijl het je als medewerker wel voorziet van een raamwerk om in te werken.”

Over Learned
Learned is begin 2018 opgericht door Rick en Joost Kuijf. Het idee achter het platform is ontstaan uit persoonlijke frustratie uit voorgaande werkervaring over hoe lastig het is om als manager om op continue wijze bezig te zijn met de ontwikkeling van je team. Inmiddels werkt er al een groot team mee aan de doorontwikkeling van het platform en zijn er al ruim 25 bedrijven actief aan de slag met Learned.

HRtech Review Demo_Day
Afgelopen maart vond de Start-Up competitie voor de Recruitment + Talent Tech Demo_Day 2019 op 6 juni in Utrecht plaats. In de categorie Talent Tech streden 6 partijen om één van de drie gratis start-up plekken tijdens die dag en de mogelijkheid om zichzelf twee keer te presenteren. Learned is hierbij verkozen als meest vernieuwende Talent Tech tooling. Voor meer informatie check: https://www.hrtechreview.nl/2019/05/Een-leven-lang-leren-met-Learned.io