Geplaatst door LECTRIC

LECTRIC realiseert bovag.nl

Interactieve bedrijvenzoeker
Centraal onderdeel van de nieuwe website is de interactieve bedrijvenzoeker, een systeem waarmee snel en doelgericht alle aangesloten BOVAG-leden worden ontsloten. Gebruikers van de website zoeken naar bedrijven via een dynamisch plaats en postcode systeem. De zoekresultaten bieden mogelijkheden tot directe verenging en uitbreiding op plaats en soort bedrijf, zonder opnieuw een zoekopdracht uit te voeren.
‘Potentiële klanten naar onze leden verwijzen is een van de belangrijkste taken van de nieuwe site’, verklaart Dylan Weggeman, hoofd communicatie van BOVAG.

Onderwerp gestructureerd
De site biedt een uitgebreide, onderwerp gestructureerde navigatie, waarin alle mobiliteitsvraagstukken duidelijk worden aangeboden. De duidelijke navigatie leidt bezoekers in maximaal drie stappen naar de gewenste informatie.

Content management
Voor het beheer van de website maakt BOVAG gebruik van het Smartsite content management systeem, waarbij het content beheerproces via een intelligent systeem geheel gescheiden is van het publicatieproces.

Bij de totstandkoming van het grafisch ontwerp en de informatiestructuur van deze website werkten BOVAG en LECTRIC samen met NN-solutions.