Geplaatst door Intus

Leger des Heils gaat planningssoftware Intus gebruiken

Het Leger Des Heils gaat voor het plannen van werkzaamheden en het inroosteren van zijn medewerkers gebruikmaken van de personeelsplanning software van Intus. De organisatie gaat het systeem inzetten voor dienstroosterplanning, flexplanning, capaciteitsplanning, vakantieplanning en zelfroosteren. Het feit dat er, vanwege de stichtingsstructuur, binnen de Leger des Heils-omgeving met meerdere cao’s gewerkt wordt, vormt een extra uitdaging.

Met het nieuwe roosterplanningsysteem wil Leger des Heils toekomstbestendig zijn. Zowel huidige en toekomstige ontwikkelingen moeten in de toekomst voldoende ondersteund kunnen worden.
Met de keuze voor het volledig webgebaseerde InPlanning personeelsplanningssoftware als service (SaaS) kiest Leger des Heils zich niet alleen voor een modern systeem nu, maar ook voor continue doorontwikkeling in de toekomst.

Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils en Hans Leideman, directeur van Intus zetten namens beide organisaties op 11 september hun handtekening voor de start van het project.

Volgens Harm Slomp heeft menselijk kapitaal bij het Leger des Heils topprioriteit: “Een goede planning in tijden van personeelsschaarste in de zorg is voor ons ontzettend belangrijk.”

Hans Leideman: “De omvang van de organisatie van het Leger des Heils, de complexiteit vanwege meerdere cao’s en de grote behoefte aan gebruiksvriendelijkheid maken dat er hoge eisen gesteld worden aan een planningsapplicatie. We zijn daarom erg blij dat het Leger des Heils tot de conclusie is gekomen dat Intus met InPlanning hiervoor de beste oplossing biedt.”