Industry Wire

Geplaatst door Lepaya

Lepaya opent een webwinkel voor millennials die hun carrière willen versnellen

Op 7 mei lanceert Lepaya haar shop waar individuele professionals zich in kunnen schrijven voor softskilltrainingen. Afgelopen twee jaar heeft Lepaya drie vernieuwende trainingsprogramma’s ontwikkeld samen met vooraanstaande scale-ups zoals bloomon, bol.com en Picnic. Dankzij de samenwerking met deze jonge bedrijven voldoen de trainingen helemaal aan de behoeftes en verwachtingen van millennials: innovatief, impactvol en to-the-point.

Sinds de oprichting in 2017 heeft Lepaya trainingsprogramma’s ontwikkeld voor een groot aantal vooraanstaande bedrijven en scale-ups. De softskilltrainingen van Lepaya focussen zich heel concreet op vaardigheden om millennials effectiever te maken, bevatten een unieke mix van online en offline (blended) leerinterventies en richten zich op starters, experts en leiders.

Peter Kuperus en René Janssen – de oprichters van Lepaya – begonnen hun bedrijf vanuit de wens om jonge werkenden de ontwikkeling te bieden die ze verdienen. Nu de trainingen zijn geperfectioneerd, is het tijd om iedere professional rechtstreeks toegang te geven tot de content. Geen oerwoud aan verschillende onderwerpen en modules maar een overzichtelijk en toegankelijk aanbod: drie gerichte trainingsprogramma’s met een focus op softskills en perfect aansluitend bij een specifieke carrièrefase. Met Build!, Base! en Beyond! krijgen respectievelijk startende professionals, inhoudelijke experts en beginnende managers precies de handvatten die ze nodig hebben in hun ontwikkeling.

Dat Lepaya snel tractie heeft gekregen onder snelgroeiende bedrijven, met name in de tech-space, komt niet geheel als een verrassing. De trainingen zijn uitermate geschikt voor jonge professionals die hoge eisen stellen aan intuïtiviteit, impact en snelheid. Met gebruik van de nieuwste digitale technologieën zet Lepaya een leerervaring neer die qua look en feel precies aansluit bij de belevingswereld van millennials.

De start-up heeft vorig jaar ruim een miljoen dollar aan investering opgehaald van Nederlandse en buitenlandse investeerders. Volgens founder René Janssen is ze in 2019 on-track haar omzet te vervijfvoudigen door de investering in haar shop, het introduceren van een curriculum gericht op meer mindful werken en recent getekende partnerships met Springest, Conclusion en Schouten en Nelissen’s Develop Yourself.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht