Industry Wire

Geplaatst door Perry Sport & Adventure

Lockdown met een gouden randje bij Perry

De verlenging van de lockdown heeft een gouden randje als je shopt bij Perrysport.nl. De Perry gouden ticket actie wordt namelijk ook verlengd, maar dan vanwege succes.

Voor wie online shopt bij Perry zolang de winkels dicht zijn kan elke dag Perry’s gouden ticket tegenkomen in zijn pakketje. Hiermee is het volledige aankoopbedrag terug te winnen als shoptegoed.

PERRY MOTIVEERT JE
Vanaf maandag 28 december 2020 wordt iedere dag een gouden ticket van Perry toegevoegd aan een webshop bestelling. Perry vindt dat iedereen door moet kunnen gaan met sporten. Juist nu! Perry doet er alles aan om haar klanten goed te helpen en te motiveren fit en gezond te blijven. Niet alleen door de volledige inzet op een snelle en klantvriendelijke online business maar ook door sport motivatie via tips, workouts en livestreams en met Perry’s Gouden Ticket.
Video: https://youtu.be/ZiGE3gd8gEI
Url: https://www.perrysport.nl/page/goudenticket/

WE BLIJVEN #PERRYPOSITIEF
De winkelsluiting heeft de business volledig verlegd naar online. Alle teams hebben hun werk aangepast om de online business zo goed mogelijk te ondersteunen. De crew in de winkels verpakken daar de online bestellingen en springen bij als extra hulp in het DC om alle weborders zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending. De areamanagers zijn vrachtwagen chauffeur die de pakketten, die nog besteld en verpakt zijn in de winkels na de pick-up ronde van DHL, nog voor sluiting bij het regiodepot van DHL afleveren. Het visual merchandise team helpt de klantenservice. Daarnaast proberen we allemaal fit en gezond te blijven en motiveren elkaar met challenges, micropauzes, wandelrondes en yoga, gewoon onder werktijd. Zo blijven we #perrypositief.

ONLINE BUSINESS
De voorspelde trend van een verdere verschuiving van off- naar online heeft een vlucht genomen door COVID-19. Het afgelopen jaar heeft Perry veel ontwikkelingen versneld doorgevoerd om aan de exponentiele online vraag te kunnen voldoen. De introductie van RFID, een uitbreiding binnen diverse Marketplaces (oa Bol.com) en het verder ontwikkelen van de partnerprogramma’s voor DtoC fulfilment. De ingebruikname van het Customer Service platform Quandago heeft gezorgd voor een betere afhandeling van klantvragen en een sneller op te schakelen capaciteit waardoor de NPS is uitgekomen op 23. Perry ziet een duidelijke ontwikkeling in het retail landschap, waarbij de rol van de fysieke winkel verandert en een omnichannel touchpoint wordt, waar persoonlijke service, advies en brand experience de totale customer journey een unieke impuls geven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht