Geplaatst door Online Seminar

LPX: nieuw platform om hoogwaardige online trainingen te creëren

LPX is ons nieuwe platform om hoogwaardige online trainingen te creëren. Het platform is full-service, wat betekent dat ons team van experts helpt om het volledig naar de wensen van je organisatie in te richten. LPX richt zich specifiek op de branches zakelijke dienstverlening, healthcare en op opleidingsinstituten.

‘We zagen in de markt dat er voor zakelijke partijen geen goede platforms in Nederland waren om hoogwaardige online trainingen te maken’, zegt CEO Marthijn Pieters. ‘Of de platforms werden speciaal voor een klant gebouwd, wat enorm duur en tijdrovend is. Of het platform is te generiek, wat geen recht doet aan de wensen die een zakelijke klant heeft.’

Snel programma’s inrichten
LPX biedt juist de gulden middenweg: een technisch bewezen platform dat klanten helemaal naar eigen smaak kunnen inrichten. ‘We zagen dat klanten niet te veel tijd kwijt willen zijn aan het inrichten van een training’, zegt Pieters. ‘Daarom hebben wij een full service-model: onze experts helpen klanten om het zo te maken dat het perfect aansluit bij hun wensen. Van een landingspagina in de huisstijl tot gepersonaliseerde e-mails. Tijd is een schaars goed, daar kun je maar beter efficiënt mee omgaan.’

Real-time rapportages en automatische certificering
Het enige wat een klant hoeft te doen, is de inhoud van de training creëren. De experts van LPX regelen de rest. Pieters: ‘Het mooie van het platform is dat het precieze real-time rapportages oplevert. Je kunt dus zien hoe lang iemand over een training doet en waar die misschien vastloopt. Ook kan het platform gekoppeld worden aan certificeringsbureaus, waardoor deelnemers bij slaging direct een certificaat kunnen krijgen. Dat scheelt veel administratie.’

Voorop in veiligheid
Ook de veiligheid staat hoog in het vaandel bij LPX. Het platform voldoet aan de hoogste veiligheidseisen: van dataverzending tot servers, van privacy tot toegang. ‘Zeker in deze tijden is het ontzettend belangrijk dat de veiligheid 100% afgedekt is. Het laatste wat je wil is dat er iets gebeurt met gegevens. Bij LPX kun je erop vertrouwen dat dit optimaal is geregeld.’

Wil je meer weten over LPX?
Bekijk de website: www.lpx.nl