Industry Wire

Geplaatst door Continews

Made Blue Foundation gaat samenwerking aan met Continews

Hillegom, 26 oktober 2021 – Made Blue Foundation gaat een samenwerking aan met PR-bureau Continews. Deze samenwerking is tot stand gekomen door middel van een wedstrijd waarbij iedereen een goed doel die een bijdrage levert aan een betere maatschappij kon aanmelden.

Ieder jaar kiezen de werknemers van Continews een goed doel uit waar zij een jaar lang geheel kosteloos het gekozen doel via relevante media onder de aandacht van hun doelgroep brengen. Het goede doel mag een jaar gratis gebruik maken van de kennis en expertise van het personeel van het PR-bureau. Dit jaar is de Made Blue Foundation de gelukkige winnaar. Zij zetten zich in voor schoon drinkwater voor iedereen.

Trots als een pauw
De foundation heeft tot nu toe al bijna acht miljard schoon drinkwater kunnen realiseren namens meer dan 400 ambassadeurs, waaronder maar liefst 300 restaurants. Zij schenken duurzaam, lokaal water en doneren voor elke verkochte fles voldoende geld om 1.000 keer zijn eigen inhoud aan schoon drinkwater te produceren.
Machiel van Dooren, mede-oprichter Made Blue Foundation, “Wij zijn enorm vereerd en trots met het feit dat de werknemers van Continews onze stichting hebben gekozen als goed doel waar zij een jaar lang gratis voor werken. Door regelmatig in de media te verschijnen willen wij meer aandacht voor onze foundation genereren, waardoor wij hopelijk nog meer mensen van schoon drinkwater kunnen voorzien.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht