Makro kiest voor M2Media

Makro heeft gekozen voor M2Media (onderdeel Candid Group) als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning.
“M2Media heeft ons laten zien wat we nodig hebben om Makro als stevig merk opnieuw in de markt te zetten. De ondernemende mentaliteit van het bureau sluit goed aan op ons ondernemerschap en de ambitie om van al onze vestigingen een groot succes te maken”, aldus Jurjen Worp, Head of Brand & Communication Makro Nederland.
Kim van der Pal, Communications Director bij M2Media, vult aan: “Makro heeft uitdagende groeiambities. We zijn trots dat we gaan helpen om aan ondernemend Nederland te laten zien dat Makro dé partner is voor groei.”
Over Makro
Makro is dé partner voor ondernemend Nederland en de voordelige groothandel met het meest complete productassortiment. Van Food, non-food, gastro tot alles voor kantoor. Makro Nederland telt ruim 3.500 collega’s en 17 landelijke vestigingen met een sterke verbinding met de lokale ondernemers gemeenschap.
Over M2Media
M2Media is al ruim 19 jaar hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid Group maakt M2Media deel uit van de grootste onafhankelijke platformorganisatie van media-, marketing- en communicatiebureaus. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde online en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor: Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Duvel, Nintendo, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Welkoop.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.