Mark Schoones en Joris van Heukelom lanceren tweede seizoen van SCHOKVAST

SCHOKVAST heeft volgens de makers de ambitie om de luisteraar houvast te geven in de steeds sneller veranderende wereld. Op wekelijkse basis worden gasten aan de tand gevoeld en verdiepen Schoones en van Heukelom zich in topics omtrent organisatiekunde, innovatie, marketing en media.
Schoones “Vanaf de eerste uitzending is het de ambitie een show te creëren die dieper graaft dan het geven van algemene beschrijvingen van vernieuwende fenomenen.
Van Heukelom: “De combinatie tussen de ronduit onvoorbereide modus operandi van Mark, en mijn bij vlagen ronduit onbegrijpelijke monologen, bevalt de luisteraar blijkbaar.”
Vanaf dit seizoen zal Schokvast ook op maandelijkse basis specials produceren. Deze uitzendingen worden geproduceerd zonder gast en kennen slechts 1 onderwerp wat vanuit zo veel mogelijk perspectieven wordt gebracht.
Net als de eerste 16 afleveringen zal ook seizoen 2 worden opgenomen op het Mediapark in Hilversum waar De Radiofabriek de productie van SCHOKVAST verzorgt. De visuele identiteit komt uit de koker van MIX, het creatieve bureau dat Schoones begin dit jaar startte met Ashwin Murli.
Naast de podcast kunnen luisteraars ook een aantal events in SCHOKVAST-stijl verwachten in het slot van 2021. Zo verzorgen het duo Schoones en Van Heukelom een aantal opnames tijdens de Dutch Media Week. “Naast die week komen er ook een aantal micro-events waarin we onderwerpen gaat uitdiepen. Maar daarover later meer”, aldus Schoones.
In het vorige seizoen ontvingen de heren onder andere Willem-Albert Bol (Abovo & Maxlead), Janneke Niessen (CapitalT) en stand-up filosoof Martijn Aslander. In de eerste aflevering van seizoen 2 komt Jeroen de Bakker (Airborne) langs.
De eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen SCHOKVAST zijn nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts en Soundcloud.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.