Industry Wire

Geplaatst door DE KLUB

Marketing community DE KLUB is geopend

Met de eerste kennissessie in het vooruitzicht is marketing community DE KLUB nu écht geopend. Na jaren van samenwerken gaan Marloes van der Burg en Ernst-Jan Koole nu samen ondernemen: “Wij willen marketeers helpen om met elkaar te verbinden, te sparren, te leren en veel plezier te hebben. DE KLUB biedt deze mogelijkheid en laat de kennis van marketeers groeien”.

Toen Marloes en Ernst-Jan met elkaar samenwerkten bij Talpa Network, hadden ze al snel in de gaten dat het ooit eens tot een gezamenlijk ondernemers avontuur zou komen. In de vele gesprekken met marketeers die zij voerden over de jaren, kwam dat idee al snel tot stand. Bij marketeers in het middensegment heerst de behoefte om in deze individualistische wereld persoonlijk in contact te zijn met vakgenoten. Marloes legt uit: “Wij hebben zulke leuke en kundige marketeers om ons heen. Marketeers die werken bij relatief jonge merken, waarvan het bedrijf, het team, het budget en de verantwoordelijkheden almaar doorgroeit. Ze hebben ongelooflijk veel kennis maar de behoefte aan nog meer kennis is sterk aanwezig. Ga d’r maar aanstaan om jezelf als marketeer te blijven ontwikkelen terwijl er al zoveel op jouw bordje ligt. Dat lossen wij op met DE KLUB. Vakgenoten zijn binnen handbereik en met maandelijkse events over allerlei relevante onderwerpen blijven wij de kennis van marketeers continu bijspijkeren!”.

De eerste reacties op DE KLUB zijn erg enthousiast. Op dit moment zijn marketeers van merken als Villa For You, WARP Systems, Storytel, Goboony, Rompslomp en Yumeko al aangehaakt. Dit sterkt het ondernemersduo dat ze met DE KLUB een onderneming kunnen bouwen voor de lange termijn. Ernst-Jan: “Het vertrouwen dat wij nu al krijgen van marketeers alsook de vele positieve reacties van marktpartijen (o.a.: exploitanten, mediabureaus, onderzoeksbureaus) bevestigt ons dat wij goed bezig zijn. De vraag is of men straks bereid is om te investeren in een lidmaatschap. Wij bieden onze kennissessie en Whatsapp community nu nog gratis aan, zodat marketeers de meerwaarde van DE KLUB kunnen ervaren. In de nabije toekomst starten we met lidmaatschappen. De gelden die wij hiermee genereren kunnen wij investeren in een waanzinnig en waardevol programma met de meest bijzondere sprekers, op de mooiste locaties, geweldig eten én elke keer weer een indrukwekkende verrassing. Misschien is het ook een extra stimulans dat we voor slechts 100 marketeers plek hebben… op is op. Wij geloven dat we DE KLUB met dit maximale aantal echt persoonlijk kunnen houden”.

Eerste KLUB Session is aanstaande

Na een eerste lunch met de KLUB Captains, een tiental marketeers die er als eerste bij waren, is het nu tijd voor de eerste kennissessie. Donderdag 12 juni gaan we bij Everybody Likes Penguins langs om ons onder te dompelen in het creatieve proces rondom de campagne “Je moet gewoon je boekhouden” van Rompslomp. Deelnemende marketeers gaan naar huis vol inspiratie en misschien wel een nieuwe “schurende” oneliner voor het merk waarvoor zij verantwoordelijk zijn voor de marketing.

Bijschrift foto: Marloes van der Burg en Ernst-Jan Koole tijdens de eerste KLUB Lunch

Meer informatie: https://www.linkedin.com/company/deklub / info@de-klub.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht