Geplaatst door Eperium

MDY Sports Nutrition selecteert Eperium voor professionele Internet verkoop

“Wij hebben al veel ervaring opgedaan met Webshops en de inzet van het Internet. De huidige Webshops voorzien niet meer in onze wensen. Wij zijn toe aan een professionele oplossing die ons in staat stelt om onze verschillende klanten optimaal van dienst te zijn”, aldus Ebert Koehorst, Commercieel Directeur MDY Sports Nutrition. “Daarnaast zochten we een oplossing waarmee we de afwikkeling van veel transacties efficiënt kunnen laten verlopen. Veel online verkopen is leuk, maar alle schakels in het proces van betaling tot uitlevering moeten naadloos op elkaar zijn afgestemd.”

Ebert Koehorst vervolgt: “We hebben Eperium geselecteerd omdat Eperium bewezen heeft te beschikken over de juiste oplossing en de vereiste kennis om onze ambitieuze doelstellingen te realiseren.”

Eperium, opgericht in 1999, is een Full-Service e-commerce Provider. Zij levert diensten en Internet oplossingen om bedrijfsprocessen op het gebied van inkoop en verkoop te verbeteren en te innoveren. Eperium is distributeur, ASP en implementatiepartner van Intershop. Eperium ondersteunt tientallen organisaties in hun succesvolle e-business activiteiten, waaronder: Ahold, Auping, Ministerie van Financien, Beaphar, Otto en Bertelsmann/ECI.