Media Markt lanceert Altijd Aan Support

Als je net een nieuwe smartphone, tablet of computer hebt gekocht, wil je daar natuurlijk meteen probleemloos mee aan de slag. Maar het configureren en het oplossen van eventuele problemen kan een heel gedoe zijn. Media Markt springt hierop in en biedt vanaf nu haar klanten het Altijd Aan Support-pakket aan voor smartphone, tablet of computer. Met Altijd Aan Support ben je minimaal een jaar lang verzekerd van optimaal plezier van je nieuwe device. In het pakket is een complete installatie én een jaar lang support inbegrepen. Zo weet je zeker dat je nieuwe aankoop het perfect doet – en blijft doen.

Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland: “We werken hard aan nieuwe services. Klanten kunnen bij Media Markt naast elektronica producten ook terecht voor alle aanverwante services. De meest voorkomende klanten vragen zijn: ‘Hoe krijg ik een producten werkend en hoe blijft het product altijd optimaal werken’. Met Altijd Aan Support bieden wij onze klanten optimaal support voor smartphones, tablets, notebooks en desktop pc’s.”

Over Altijd Aan Support

Altijd Aan Support wordt aangeboden in drie pakketten: een voor smartphones (59 euro per jaar), een voor tablets (59 euro per jaar) en een voor computers (79 euro per jaar). Bij alle varianten zijn het (in de winkel) startklaar maken en installeren van relevante software inbegrepen. Daarnaast wordt een jaar lang technische hulp in de winkel en op afstand aangeboden, bijvoorbeeld voor het instellen van e-mailaccounts, het overzetten van contacten of het opschonen van de harde schijf. Allerlei handelingen waar lang niet iedereen zin in of verstand van heeft. ‘Altijd Aan’ Support diensten zijn vanaf heden in de winkels te koop en online via onze webshop www.mediamarkt.nl.

Over Media Markt

Al jarenlang marktleider in consumentenelektronica en bekend bij 95 procent van alle Nederlanders. De eerste Nederlandse winkel werd in 1999 in Rotterdam geopend. Inmiddels zijn er 48 winkels en 3 shop-in-shops in de Bijenkorf Rotterdam, Eindhoven en Amstelveen. Klanten kunnen ook online hun aankopen doen in de Media Markt-webshop www.mediamarkt.nl. Met het grootste assortiment aan elektronische producten met alle A-merken, eerlijke prijzen en een uitstekende service weten bezoekers van Media Markt precies wat zij mogen verwachten.