Industry Wire

Geplaatst door Merkle

Merkle behaalt zeven Adobe-partner specialisaties

Marketingbureau Merkle is in bezit gekomen van maar liefst zeven Adobe-partner specialisaties in de EMEA regio, verspreid over zes Adobe-toepassingen. Daarmee is Merkle een van de meest erkende partners in het Adobe Specialised Partner-programma.

De Adobe specialisaties van Merkle in de EMEA regio zijn: Adobe Audience Manager, Adobe Target, Adobe Campaign, Adobe Experience Manager en Adobe Analytics. Recentelijk zijn Adobe Advertising Cloud DSP en Adobe Advertising Cloud Search daaraan toegevoegd.

Adobe Specialised Partners worden erkend als de meest bekwame partners in het wereldwijde partner ecosysteem van het softwarebedrijf. Om deze titel te behalen, worden bureaus door Adobe gecertificeerd door middel van strenge vaardigheidstests in elk productgebied en bureaus moeten succesvolle implementaties bij klanten aantonen, waarbij een gespecialiseerde toepassing van praktische kennis een vereiste is.

Eric de Wit, Sales Lead Merkle NL: “We zijn enorm trots op de erkenning van onze diepgaande kennis in de verschillende Adobe applicaties. In onze Adobe practice in EMEA werken momenteel meer dan 700 collega’s met onze klanten aan succesvolle digitale transformaties. Naast diepgaande kennis van de Adobe applicaties hebben we gestandaardiseerde en succesvolle werkwijzen op het gebied van advisering, change management, implementaties en applicatiebeheer. Waardoor Merkle een echte one-stop-shop is gebleken voor de realisatie van people-based-marketing.”

Margaret Wagner, chief growth officer EMEA, Merkle: “Adobe’s Specialised Partner-programma maakt het voor klanten gemakkelijk om de juiste partner te vinden bij de ondersteuning in hun digitale transformatie. Het behalen van dit expertiseniveau over zes Adobe-toepassingen is een ongelooflijke prestatie, waardoor we een van de meest erkende partners in de regio zijn. Ons vermogen om de hele klantervaring te koppelen aan zoveel producten is van cruciaal belang voor klanten die op zoek zijn naar een people-based marketingaanpak“.

Felicitaties aan Merkle voor het bereiken van deze belangrijke mijlpaal“, aldus Peter Cummings, internationale partner sales, Adobe. “De specialisaties van Adobe weerspiegelen een bewezen staat van dienst op het gebied van het succes, de inzet en de technische beheersing van de klant. Merkle heeft een extra mijlpaal bereikt in het bereiken van zowel brede als diepe expertise in Adobe Experience Cloud en we kijken uit naar onze verdere samenwerking”.

Over Merkle Nederland

Merkle Nederland is ‘the people-based agency’. Onderdeel van een wereldwijd opererende performance marketingbureau. Merkle helpt de beste bedrijven vooruit door te werken aan services en producten die gewoon vindbaar, beschikbaar en eenvoudig in gebruik zijn. En bouwt campagnes die uit gaan van inspiratie, gedreven door persoonlijke interesse. Natuurlijk spelen data en technologie een rol, maar altijd ondergeschikt en ondersteunend om 飨te mensen centraal te zetten. Dat is people-based marketing. Samen bouwen aan duurzame relaties. Met klanten, de samenleving en onze planeet. Moving you forward, moving our communities forward, moving marketing forward.

Merkle heeft ruim 50 vestigingen en 9000 medewerkers verspreid over de wereld en is onderdeel van Dentsu Aegis Network. Het hoofdkantoor staat vlakbij Baltimore in de Verenigde Staten. In Nederland werken ruim 325 frisse denkers en slimme doeners in Amsterdam, Breda en Rotterdam.

www.merkle.nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht