Industry Wire

Geplaatst door Merkle

Merkle werkt samen met wereldwijde AI-koploper 2021.AI

We zijn verheugd om aan te kondigen dat Merkle en 2021.AI een strategisch partnerschap zijn aangegaan om bedrijven te ondersteunen bij het maximaliseren van de voordelen van AI en tegelijkertijd de risico’s te beperken en een goede governance te handhaven.  

Artificial intelligence (AI) is niet alleen een hypertrend, maar beïnvloedt ook snel de manier waarop we werken en denken. Het heeft al veel bedrijven ertoe aangezet de potentiële impact ervan op hun bedrijf te beoordelen – het biedt een verscheidenheid aan mogelijkheden om de operationele efficiëntie te verbeteren, de dienstverlening voor de consument te optimaliseren en innovatieve digitale producten te ontwikkelen.

Toch is de invoering van AI voor veel organisaties nog een relatief nieuw gebied dat een goed beheer en bestuur vereist om potentiële risico’s te beperken.

“Vandaag de dag moeten organisaties een niveau van governance inbouwen of zich er op zijn minst van bewust zijn dat ze processen moeten instellen om de risico’s te beheersen, vanwege de aard van AI – het evolueert snel – wat begrip en een solide technologiestack vereist.”

– Mikael Munck, CEO en oprichter, 2021.AI

De afgelopen maand hebben Merkle en 2021.AI een tour door Noord-Europa gemaakt om hun gezamenlijke expertise in AI te presenteren via large language models (LLM’s). Op basis van Merkle’s kennisbank van digitale klantervaring gecombineerd met de innovatieve oplossingen en diensten van 2021.AI, zal de samenwerking fungeren als een brug tussen CXM, creatie, onderhoud en governance.

Merkle heeft een lange geschiedenis van soepele integraties van AI in de digitale ecosystemen van hun klanten. Veel professionele set-ups en standaard AI-oplossingen missen echter een geïntegreerde governancelaag. Middels de samenwerking met 2021.AI kan Merkle ervoor zorgen dat de generative AI-oplossingen zowel veilig zijn als waarde toevoegen. Alles bij elkaar geeft het bedrijven de nodige tools om interne AI-roadmaps te ontwikkelen en essentiële governancevaardigheden om risico’s effectief te beheren en hun bedrijven te helpen groeien.

“We zijn erg blij dat we samenwerken met een van ’s werelds toonaangevende experts op het gebied van AI-governance en compliance. Samen kunnen we klanten helpen met alle vernieuwende mogelijkheden van AI, terwijl we ook de potentiële risico’s scherp in de gaten houden.”

– Bobby Hollingsworth, Chief Growth Officer, Merkle NE

Als je meer wilt weten over de mogelijkheden en governance van uw bedrijf binnen AI, neem dan om contact op met ne.marketing@merkle.com of meld je aan voor ons virtuele event op 13 juni 10-11 AM CEST: how to use AI to grow your business promptly. Meer info en aanmelden via deze link.

Over Merkle

Merkle is een wereldwijd toonaangevend digitaal bureau met 14.000+ mensen. In Noord-Europa werken onze meer dan 750 toegewijde collega’s vanuit onze kantoren in Denemarken, Zweden, Noorwegen en Nederland met data-gedreven customer experience management (CXM) en zijn gespecialiseerd in het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen via verschillende platforms en apparaten.

Bovendien maken we deel uit van dentsu – een van ’s werelds grootste bureau netwerken – wat ons nog meer kennis en specialisme geeft om gebruik van te maken. Bij Merkle is onze missie om klanten te helpen hun klanten beter te bedienen door middel van expertise in customer experience-strategie, user experience design, CRM, data management, commerce, mobile, content management systemen (CMS), AdTech en MarTech-platforms. Dit stelt merken in staat om concurrerend te zijn door middel van people-based marketing en hyper-gepersonaliseerde ervaringen, en dit zorgt ervoor dat Merkle één van de beste en meest gevraagde digitale bureaus blijft volgens verschillende rankings.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht