Industry Wire

Geplaatst door Sitecore

Microsoft maakt Sitecore Enterprise ISV of the Year

Microsoft maakt Sitecore Enterprise ISV of the Year

Erkenning voor uitzonderlijke omzet en resultaten en buitengewone inzet voor het wereldwijd ondersteunen van klanten

San Francisco / Zeist,10-9-2013
Sitecore, een wereldwijde aanbieder in customer experience management software, heeft in 2013 de Microsoft Sales Achievement for Enterprise Independent Software Vendor (ISV) of the Year Award ontvangen. Deze award maakt onderdeel uit van het Microsoft Sales Achievers program, wat partners over de hele wereld beloont voor het behalen van uitzonderlijke omzet resultaten gedurende het fiscale jaar 2013. De award is uitgereikt tijdens de Microsoft Worldwide Partner Conference die onlangs plaatsvond in Houston.

Sitecore wordt door Microsoft erkend in zijn duidelijke visie, de leidende positie in de customer experience management markt en het vermogen om een hoog niveau van omzetgroei te continueren. Sitecore heeft een sterk, wederzijds partnerschap met Microsoft en baseert al sinds de start van het bedrijf al zijn producten op Microsoft’s .NET ontwikkel platform.
De award onderstreept dat Sitecore een toonaangevend customer experience platform is, dat de klant centraal stelt in elke interactie en elk contact. Dit maakt consistente, gepersonaliseerde ervaringen over alle kanalen mogelijk en reduceert de complexiteit voor de gebruiker.

Dagelijks vertrouwen meer dan 3000 van ´s werelds grootste merken op Sitecore om alle componenten van hun online marketing, op alle gebieden van content management, marketing automatisering en analytics tot bredere bedrijfsprocessen, samen te brengen en om meetbare resultaten te realiseren die het bedrijf vooruit helpen.
“We voelen ons vereerd dat we deze award ontvangen en dat we door Microsoft blijvend gezien worden als key partner,” aldus Michael Seifert, CEO van Sitecore. “Microsoft ziet dat Sitecore de toon wil zetten voor de toekomst van marketing, omdat onze partners en klanten slimme en innovatieve oplossingen eisen die hen helpen de complete klantbeleving te regisseren en vorm te geven.”
“Sitecore heeft een buitengewone inzet getoond in het bouwen van een bedrijf dat over de hele wereld klanten ondersteunt met Microsoft technologie,” zei Chris Atkinson, vice president, Partner Growth & Enablement, Worldwide Partner Group van Microsoft. “Toen de behoeften van onze klanten evolueerden, deed Sitecore de juiste investeringen om met Microsoft verder te groeien en legde daarmee de basis om nieuwe kansen te pakken in het fiscale jaar 2014 en daarna.”

Over Sitecore
Het wereldwijd opererende softwarebedrijf Sitecore maakt producten die op elk moment binnen de interactie en via elk communicatiekanaal – web, e-mail, mobiel, sociaal en offline – de meest relevante ervaring en content bieden aan klanten. Het platform voor klantmanagement gecombineerd met bewezen customer intelligence creëert inzicht in de klant, wat op zijn beurt leidt tot nuttige interacties, hogere conversies en een levenslange klantrelatie.
Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant, Damen Shipyards, Unirobe Meeùs Groep, KNAB (Aegon), KIA en Mediq. Ook in België bevat het klantenbestand de nodige TOP-200 bedrijven en multinationals, bijvoorbeeld Bekaert, Barco, Beaulieu, Bridgestone Europe, Elia, Fluxys, Etex Group, GSK Biologicals, NMBS, Thomas Cook, Tiense Suikerraffinaderij en Unilin Industries.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht