Industry Wire

Geplaatst door Sqillzer

Microsoft & Sqillzer vergroten toets mogelijkheden online kennis

Sqillzer, het platform dat bedrijven inzicht geeft in online kennis en vaardigheden van sollicitanten of hun eigen medewerkers, heeft er met Traffic4U, Digital Marketing Professionals en Microsoft drie belangrijke partners in content bijgekregen.

De grootste database met onlinemarketing gerelateerde vragen wordt hiermee verder vergroot en up-to-date gehouden. Naast deze partners zijn o.a. ook Travix, Google, Catawiki, Dept en Frankwatching reeds aan Sqillzer verbonden.

Bertram Welink, Northern Europe Marketing Manager, Microsoft Bing Ads over deze samenwerking: “We vinden het erg belangrijk dat mensen die zich Bing ads-expert noemen daadwerkelijk over de kennis van ons platform beschikken. Sqillzer helpt bedrijven nu om die kennis en vaardigheden meetbaar te maken”.

De noodzaak om online kennis en vaardigheden te meten wordt door bedrijven steeds meer ingezien, merkt ook Sqillzer. Zij zien het eerste half jaar van 2017 een verdrievoudiging van het aantal toetsen en deelnemers die getoetst worden.

Volgens Chris Baldwin, Strategy Director bij Traffic4U, een logische ontwikkeling. Hij zegt hierover: “Door de toenemende vraag naar digitaal marketing talent, is het voor bedrijven juist nu belangrijk om dit talent meetbaar te maken en effectief door te ontwikkelen.”

Naast het zelf samenstellen van toetsen biedt Sqillzer een groeiend aantal gevalideerde kant-en-klare toetsen aan. Tevens werkt Sqillzer actief met NIMA en diverse Hogescholen om het online niveau van studenten in kaart te brengen en deze beschikbaar te maken voor de arbeidsmarkt.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht