MIE’25 succesvol afgesloten – Best of MIE25 winnaar bekend en webinars aangekondigd

Op 18 en 19 maart vond in de Rijtuigenloods in Amersfoort de jaarlijkse editie van het Marketing Information Event (MIE’25) plaats. Twee dagen lang stond de kracht van data en AI centraal, met inspirerende presentaties, spraakmakende cases en de nieuwste tools en toepassingen binnen het vakgebied. Met een recordaantal bezoekers en een breed scala aan sessies kijkt de organisatie terug op een zeer geslaagde editie.
Michiel Dullaert wint Best of MIE25
Een van de hoogtepunten van MIE’25 was de uitreiking van de Best of MIE25 award. Dit jaar werd de prijs toegekend aan Michiel Dullaert voor zijn sessie “Revolutionizing the way you present your data”. Zijn presentatie wist het publiek te inspireren met vernieuwende inzichten en praktische toepassingen en werd als beste beoordeeld.
Best beoordeelde sessies keren terug als webinars
Voor iedereen die MIE’25 heeft gemist of graag bepaalde sessies nog eens wil bekijken, is er goed nieuws: in juni keren de 10 best beoordeelde sessies van MIE25, inclusief die van Michiel Dullaert, terug in een speciale webinarreeks. Dit biedt professionals de kans om waardevolle inzichten op te doen, waar en wanneer het hen uitkomt. Meer informatie over de exacte data en inschrijving volgt binnenkort.
Partners
MIE’25 werd mede mogelijk gemaakt door haar platina partners: Bilendi & Respondi, Markteffect en Dynata.
Met een succesvolle editie achter de rug en de aankomende webinarreeks in juni, blijft MIE dé ontmoetingsplek voor professionals op het gebied van marketing, data en insights.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.