Industry Wire

Geplaatst door MightyHive

MightyHive breidt inhousing expertise uit in Nederland

Amsterdam, 21 juni 2021 –  MightyHive heeft Jarno Stolk aangetrokken als Senior Director Digital Transformation & Inhousing. In zijn rol zal Stolk adverteerders adviseren hoe zij media en data het beste in huis kunnen halen ten behoeve van meer controle, betere beslissingen, hogere snelheid en groei van merk en marktaandeel.

 

Stolk is afkomstig van 3MO, waar hij als interim Media Manager en Consultant klanten als PwC, de Volksbank en T-Mobile adviseerde over hun marketing, communicatie en media investeringen. Daarnaast is hij oprichter van Blockchain startup Bchain Media, een startup die het gebruik van blockchain technologie mogelijk maakt binnen marketing en media. Daarvoor vervulde hij verschillende management functies bij onder andere Microsoft, KPN en Carat.

 

De afgelopen maanden is de Data en Digitale Media tak van S4Capital snel gegroeid onder leiding van Richard Smoorenburg en Suzanne Jansen, met klanten in de sectoren huishoudelijke apparaten, FMCG, CPG’s, sportswear en healthcare. Op wereldniveau is MightyHive de marktleider op het gebied van inhousen van data en digitale media.

 

Suzanne Jansen, Head of Data van MightyHive Nederland, zegt: “Met de recente berichten van onder andere Google en Apple die zero- en first-party data essentieel maken, zien we dat veel grote adverteerders complexe vraagstukken hebben op het snijvlak van media, data en technologie. We helpen onze klanten niet alleen met het neerzetten van een gedegen data- en mediastrategie. We zorgen er, in samenwerking met onze collega’s van MediaMonks, ook voor dat deze strategieën met relevante en overtuigende content wordt gevoed en verrijkt. Zo komen, en blijven, merken op een betekenisvolle manier in contact met hun klanten, leveren ze unieke ervaringen en bouwen ze sterke klantrelaties allemaal vanuit hun eigen platformen. Dit is essentieel in de cookie-loze toekomst.”

 

Richard Smoorenburg, Managing Director van MightyHive Nederland, vult aan: “We zien zowel nationaal als internationaal verschillende trends en behoeften bij adverteerders ontstaan in de samenwerking met een bureau of consultant. Adverteerders testen met embedded modellen, volledig inhouse modellen of verschillende soorten hybride oplossingen. Door Jarno’s ervaring als consultant, maar ook aan klantzijde is hij goed in staat om adverteerders bij te staan in het vinden van de juiste oplossing.”

 

Jarno Stolk, vult aan: “Ik ben erg blij en vereerd dat ik het MightyHive team ga versterken en merken mag gaan helpen om meer grip op eigen media en data te krijgen vanuit de brede expertise die ik heb opgedaan aan alle zijden van de mediatafel; bij adverteerders, bureaus en exploitanten. Het is fantastisch om met de expertise in het S4Capital netwerk klanten met een end-to-end strategie te kunnen bedienen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht