Industry Wire

Geplaatst door Mindshare

Mindshare vernieuwt samenwerking Stage Entertainment Nederland

Mindshare is na een kort en dynamisch pitch traject, begeleid door FMA, wederom gekozen tot mediabureau van Stage Entertainment Nederland.

De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning van de grote langlopende producties van de musicalproducent.

Walter Drenth, Managing Director Stage Entertainment Nederland: ‘De innovatieve aanpak en creatieve toewijding van het team van Mindshare hebben ons overtuigd om de samenwerking met Mindshare te vernieuwen. Mindshare is bekend met de theatersector, onze dynamiek, de doelgroepen en de behoefte om in te kunnen spelen op actuele trends in de markt. We kijken dan ook enorm uit naar de continuering van onze samenwerking’

Atva van Zanten, CEO Mindshare Nederland, voegt toe: ‘Het winnen van een pitch van een bestaande klant voelt als een waardering voor het werk dat er de afgelopen jaren is verzet. Het vuur brandt nog onverminderd hard om de producties van Stage Entertainment een effectief (media) podium te geven met als doel een positieve boost voor de ticketsalesdoelstellingen.’

Mindshare is het meest bekroonde bureau van Nederland. Het afgelopen jaar veranderde het de positionering en heeft het nog meer focus op ‘Good Growth’, ofwel duurzame en lange termijn groei voor klanten. Meer aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime-value staan hierbij centraal. Daarnaast richt het bureau zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden om zo leidend te zijn in het vak van morgen.

Stage Entertainment Nederland
Stage Entertainment Nederland is onderdeel van Stage Entertainment, de grootste aanbieder van live entertainment in Europa. In Nederland produceert het theaterbedrijf voorstellingen als AIDA, Pretty Woman, Disney Frozen en Moulin Rouge! De Musical.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht