Geplaatst door DWB Internet

MobiLine: over 5 minuten gratis uw mobiele bedrijfswebsite online?

Op mobiline.nl kunnen ondernemers zich kosteloos registreren en vervolgens een mobiele website aanmaken. De site kan direct worden ingevuld en online worden bezocht onder een mobiline.nl subdomein, bijvoorbeeld: bedrijfsnaam.mobiline.nl.

Het beheer van de mobiele site gebeurt door middel van een eenvoudige webinterface. De eigenaar van de website kan deze zo vaak als gewenst aanpassen en wijzigen. Er zijn templates beschikbaar voor de layout van de site en de branding van de website kan worden aangepast door het upoaden van een bedrijfslogo.

MobiLine websites komen in 2 versies: een gratis en een betaalde variant. Binnen het gratis pakket kan 1 website van maximaal 3 pagina’s worden aangemaakt. Wie meer wil, kan kiezen voor de betaalde versie. Hierin kunnen tot 10 websites worden aangemaakt en tot 500 pagina’s. Bovendien biedt de betaalde versie de mogelijkheid om een .nl domeinnaam aan de website te koppelen. Kopers van de betaalde versie krijgen 1 .nl domeinnaam gratis voor de duur van een jaar. Tegen een kleine meerprijs is bovendien mogelijk om de mobiele website te koppelen aan de bestaande (bedrijfs)website.

MobiLine is een service van DWB Internet (www.dwb-internet.nl), de Noord-Hollandse ontwikkelaar van websites en webapplicaties met de nodige ervaring met het ontwikkelen voor het mobiele internet. Over MobiLine zegt het bedrijf:

Het mobiele internet staat op het punt te gaan ‘boomen’. Het bevindt zich op dit moment op hetzelfde punt als het desktop web in 1997. Alle spannende zaken die sindsdien op het desktop web zijn gebeurd, staan op het mobiele internet nog te gebeuren en wij willen daarin dolgraag een rol spelen! In MobiLine komt onze kennis van het desktop web en het mobiele web heel mooi samen.

Zie: www.mobiline.nl
Contact: info@mobiline.nl