Moederbedrijf BrainWash en Cosmo Hairstyling kiest voor Happy Horizon als digital marketing partner

Eindhoven, 11 maart 2025 – Provalliance Nederland, het moederbedrijf achter toonaangevende kappersmerken zoals BrainWash, Cosmo Hairstyling en Team Kappers, heeft na een strategisch traject gekozen voor Happy Horizon als hun full-service online marketingbureau. Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten van Provalliance, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning. Datagedreven aanpak voor ruim 250 salons Een sterke klik en full-service oplossing Daniël Verhagen, Group Commercial Director bij Happy Horizon zegt: “We zijn enorm trots op deze samenwerking met Provalliance. Dit is een prachtige kans om met onze expertise en innovatieve marketingoplossingen bij te dragen aan de digitale groei van de grootste kappersorganisatie van Nederland. Met een doordachte strategie en slimme technologieën gaan we de komende jaren werken aan meer zichtbaarheid en omzetgroei voor alle labels van Provalliance.” Nadine Scholten, Online Marketing Manager bij Provalliance over de samenwerking: “Wij zijn heel blij met de samenwerking tussen Happy Horizon en Provalliance. We willen dit jaar digitaal een grote verbeterslag maken en we verwachten dat we met Happy Horizon onze online marketing echt naar een hoger niveau kunnen tillen.” Van e-mail marketing tot full-service samenwerking De eerste campagnes gingen in februari 2025 live en de nieuwe websites zullen in de komende maanden worden uitgerold. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.