Geplaatst door UPR Agency

Mogen we aan je voorstellen: de nieuwe Netflix van de reisindustrie

Een nieuw tijdperk in de reisindustrie vraagt onherroepelijk om een nieuw platform. Transparantie is belangrijker dan ooit geworden en nu we steeds meer de verbinding opzoeken met onze medemens is het ook een prettig idee om onderdeel te zijn van een groep gelijkgestemden, met respect voor de waarden van de nieuwe tijd. Tijd voor alle reislustige consumenten om kennis te maken met Bidroom – een besloten boekingsplatform dat 100 procent garantie geeft op de allerlaagste rates op het internet, doordat het geen commissies vraagt.

Bidroom is een besloten club van reizigers waarbinnen je accommodaties kunt boeken tegen gegarandeerd de laagste rates;
De eerste 2 weken kun je gratis proberen. Overtuigd? Dan kun je lid worden voor slechts 29 euro per jaar en onbeperkt voordeliger boeken.
De gemiddelde besparing per boeking is 34 euro;
Hoteliers betalen geen commissie aan Bidroom, waardoor het transparante platform gegarandeerd lagere prijzen biedt dan de andere boekingsgiganten

Hoe werkt dit?
Bidroom is een besloten platform waar je tegen een kleine jaarlijkse fee van 29 euro lid van kan worden. De eerste 2 weken kun je gratis proberen, dan wordt je free trial omgezet in een lidmaatschap van een jaar;. Het boekingsplatform Bidroom verbindt hotels en consumenten direct, wat betekent dat er geen marges naar the middleman gaan omdat hotels bij Bidroom geen commissie betalen. Het gevolg? Gegarandeerd de laagste prijs! Bij deze boekingsaanbieder vind je ook geen dwingende pushmeldingen als “boek nu, deze accommodatie is bijna uitverkocht”, een onderscheidende factor die Bidroom biedt.

De unieke technologie vergelijkt de prijzen van andere boekingsplatform en berekent automatisch een korting hierop zodat de leden altijd goedkoper uit zijn. Met een gemiddelde boeking bespaar je als klant wel 34 euro! Vanaf het moment dat je deel van deze reizigersclub bent, kun je onbeperkt boeken. Leden krijgen ook bijkomende voordelen: zo biedt Avis bijvoorbeeld 15% korting op autohuur aan Bidroom-leden. Tel dat op met de gemiddelde korting van 34 euro per boeking voor een extreem zonnige uitgangspositie waarbij je lidmaatschap al binnen één boeking is terugverdiend. En aangezien de meeste mensen het veelal niet bij één reis per jaar houden, kan dit lidmaatschap flinke besparingen opleveren!

Deze jonge, snel groeiende website werkt beduidend anders dan de bekende boekingssites. Bidroom werkt vóór en met haar leden. Het platform is een eerlijk alternatief voor hoteliers, waardoor het een betere propositie heeft naar de consument. Daarnaast werkt Bidroom ook samen met grote partners als Visa, Avis en Privium. Zo hebben alle 12 miljoen premium Visa-kaarthouders in Europa gratis toegang tot het platform. Voor hoteliers is het voordeel aan werken met Bidroom dat er geen commissie bestaat. Hotels betalen een vast bedrag per jaar (mits er minimale omzetdrempel wordt gegenereerd). Is de omzet miniem, dan worden er überhaupt geen kosten in rekening gebracht. Gezien de recente pandemie, biedt Bidroom alle Nederlandse hotels gedurende 2020 de mogelijkheid om geheel gratis van het platform gebruik te maken.