Industry Wire

Geplaatst door SearchResult

Mona & SearchResult

De website is een multimediale creatie van een smaakvolle talentenjacht. Elk toetje wordt weergegeven door een karakter, zoals Petra Perzik of Esmee Brulee, met ieder hun eigen “backstage” pagina. De bezoeker kan zijn reactie kwijt bij zijn favoriet en beoordeelt op de ‘zuivelste’ stem en natuurlijk smaak. De consument stemt op zijn favoriete toetje en maakt daarmee kans op één van de 100 leuke prijzen van Mona. Het winnende Toetje van de Maand is in december opnieuw te koop.

De virale kracht van deze campagne is erg sterk. Men kan anderen uitnodigen om meer stemmen te winnen voor hun favoriete toetje en dus zijn win kans vergroten.
Brand activation is het sleutelwoord in deze campagne, waarin alles draait om het integreren van communicatiemiddelen in een creatief platform om consumenten te activeren. Voor deze verkiezing is gebruik gemaakt van een website met beeld en geluid, on pack promotions, e-mailings en een online advertentiecampagne.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht