Geplaatst door Mvix Benelux

Mvix maakt supersnel downloaden toegankelijk voor een breed publiek

‘Wat 10 jaar geleden is gebeurd met de muziek staat nu te gebeuren met films en TV series’, aldus Mark Appel, Managing Director bij Mvix Benelux bv. ’10 jaar geleden begon iedereen met het digitaliseren van muziek om het vervolgens af te spelen op mp3 spelers en mobiele telefoons. Nu vrijwel alle foto’s digitaal worden vastgelegd is het de beurt aan films, TV series en homevideo’s. Een steeds breder publiek ontdekt het gemak om deze mediabestanden te digitaliseren en ze vervolgens met een Mediastreamer of Multimedia Harddisk direct af te spelen op de televisie. Om die drempel nog verder te verlagen bundelen wij vanaf nu alle Mvix producten met een gratis nieuwsgroep account.’ sluit Appel af.

Deze bundeling wordt mogelijk gemaakt door een samenwerking die Mvix Benelux is aangegaan met één van ’s-lands grootste nieuwsgroepen providers, NewsXS. ‘Wij zijn zeer verheugd met deze unieke actie van Mvix Benelux,’ aldus een woordvoerder van NewsXS. ‘Het supersnel downloaden wint in korte tijd ongelooflijk veel terrein en wordt mede door deze actie van Mvix toegankelijk gemaakt voor een zeer breed publiek.’ Consumenten die na 1 januari 2009 een Mvix product bij één van de officiele verkooppunten hebben aangeschaft kunnen tevens gebruik maken van dit gratis download tegoed. Door een email te sturen naar supersneldownloaden@mvixbenelux.com en hierbij een copie van de aankoopnota te voegen plus het serienummer van de Mvix speler wordt een actievatiecode per email toegezonden.

Over Mvix Benelux bv
Mvix Benelux is de exclusieve importeur van Mvix producten voor de Benelux en de Nederlandse Antillen en is gevestigd in Kortenhoef. Mvix is onderdeel van Unicorn Information Systems gevestigd in Seoul, Zuid Korea. Zij ontwikkelt al meer dan 10 jaar in eigen huis kwalitatief hoogstaande netwerk en multimedia producten. Mvix staat voor eenvoud en gemak. Het sales en marketing kantoor van Mvix Benelux richt zich op heldere en duidelijke communicatie naar de consument en ondersteunt haar distributeurs en wederverkopers bij de verkoop en ondersteuning van Mvix producten aan haar klanten. Achter Mvix Benelux gaan tientallen jaren aan ervaring schuil op het gebied van verkoop, marketing en product ontwikkeling.

Meer informatie voor de redactie, samples voor reviews en hi-res fotomateriaal:
Mvix Benelux, Mark Appel: M. (06) 28235664
e-mail: info@mvixbenelux.com