Industry Wire

Geplaatst door MWM2

MWM2 wint aanbesteding UWV

Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft de aanbesteding van het UWV Panel gewonnen. De aanbesteding van het UWV Panel, dat al sinds 2016 in beheer is van MWM2, geldt voor een periode van vier jaar.

Het UWV Panel bestaat uit meerdere klantgroepen: WW-, WIA- en Wajong-klanten, maar ook werkgevers. Binnen deze doelgroepen doet MWM2 onderzoek op het gebied van communicatie, behoeften en klantbeleving. MWM2 gaat de komende jaren o.a. brieven van UWV toetsen, klantreizen onderzoeken en onderzoek doen naar de behoeften bij de zoektocht naar werk. Ook worden met behulp van de MWM2 Videotoets informatievideo’s en campagnemateriaal van UWV onderzocht.

Directeur Govert van den Bos van MWM2 reageerde zeer verheugd op de gunning van UWV: “We zijn ontzettend blij dat we ook de komende jaren het UWV Panel mogen beheren en onderzoeken op het panel mogen uitvoeren. Deze nieuwe aanbesteding is voor ons een bevestiging van onze expertise om optimale inzichten uit research panels te halen en deze te vertalen naar praktische aanbevelingen”. 

Eline Rothengatter en Annefleur Noom, marktonderzoekers bij UWV: “Het voorstel van MWM2 laat creativiteit zien en een visie op beheer en doorontwikkeling van het UWV Panel. De innovatieve onderzoeksmethoden sluiten daarnaast goed aan bij onze wensen. Wij kijken dan ook uit naar het voortzetten van onze samenwerking.”

Over MWM2

Full-service marktonderzoeksbureau MWM2 behoort tot de grootste marktonderzoeksbureaus van Nederland en is marktleider op het gebied van research panels & -communities. Door goed te luisteren brengt MWM2 de wensen, verwachtingen en beleving van klanten van haar opdrachtgevers in kaart. Met behulp van innovatieve Crowdtech-technologie en hoogwaardige consultancy vertaalt MWM2 de stem van de klant naar rijke inzichten en concrete verbeteracties voor haar opdrachtgevers.

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht