Industry Wire

Geplaatst door WebAds

MYbusinessmedia kiest WebAds voor online sales en marketing

Pascal van Sluijs, directeur MYbusinessmedia, licht toe: “MYbusinessmedia heeft een track record in het moderniseren van printgeoriënteerde uitgeefactiviteiten naar multimedia en online activiteiten. Dankzij de ‘online first’-strategie heeft MYbusinessmedia nu een online bereik van ruim 2,3 miljoen pageviews en 400.000 unieke bezoekers per maand. MYbusinessmedia wil ook in 2011 sterk doorgroeien in haar online bereik”. Een belangrijke aanvulling op dit bereik zal komen uit de recent overgenomen titels van Media Business Press. “Prachtige merken waar we veel online perspectief in zien”, aldus van Sluijs. “Met deze acquisitie zijn we een grote speler in B2B Publishing geworden met een groot bereik bij beslissers en professionals in het MKB. Webads deelt dezelfde groeiambities en is daarmee een logische partner om onze online oplossingen naar adverteerders verder uit te bouwen en te verbreden”.

Gerben van der Rijt, Product Manager B2B WebAds: “Wij zijn uitermate blij om de exploitatie voor de titels van MYbusinessmedia te gaan verzorgen. Door deze samenwerking versterken we ons MKB-portfolio met elf nieuwe titels binnen interessante zakelijke markten. Het bereik van ons MKB netwerk stijgt daarmee naar 1,9 miljoen unieke bezoekers per maand. Zo vlak na de bekendmaking dat Reed Business gestopt is met de online activiteiten van haar MKB-titels Zibb en Bizz, biedt de samenwerking tussen WebAds en MYbusinessmedia enorme kansen voor adverteerders. De verwachting is daarom dat dit partnership zal zorgen voor een dominante positie binnen de MKB-markt.”

MYbusinessmedia
MYbusinessmedia is een crossmediale uitgeverij en behoort tot de vijf grootste vakbladuitgeverijen van Nederland. Recent kocht MYbusinessmedia de activiteiten van Media Business Press.
Met 150 enthousiaste medewerkers op drie vestigingen in Deventer, Amsterdam en Capelle aan de IJssel onderhoudt MYbusinessmedia marktleidende vakbladen en websites in het portfolio. De titels en producten zijn gericht op ondernemers met een behoefte aan actuele vakinformatie. Meer informatie op www.mybusinessmedia.nl

WebAds
WebAds verkoopt al twaalf jaar als media exploitant advertentieruimte namens ruim 130 kwalitatieve sites op internet en op de mobiele telefoon. Uitgevers en sites waarvoor WebAds de advertentieverkoop verzorgt zijn o.a. Emerce, IEX, MTV, TMF, Blog en Voetbal International. Met dit brede netwerk aan sites bereikt het bedrijf maandelijks 6,5 miljoen Nederlanders en biedt het daarmee één loket aan adverteerders, media- en reclamebureaus om hun reclamecampagnes effectief in te zetten. WebAds heeft vestigingen in Amsterdam, Londen, Milaan en Madrid. Meer informatie op www.webads.nl.

Meer informatie
MYbusinessmedia
Pascal van Sluijs, Directeur
T: 0570 504300
E: p.sluijs@mybusinessmedia.nl

WebAds Interactive Advertising
Tjeerd Kooij, Managing Partner
T: 020 626 16 34
E: t.kooij@webads.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht